اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان امسال پرشکوه برگزار شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به برگزاری پرشکوه چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان، بر همراهی و حمایت همه جانبه همه فعالین صنفی در برگزاری این نمایشگاه تاکید کرد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: نمایشگاه اصفهان هر سال پر رنگ تر از سال قبل بوده اما نیاز به همراهی و حمایت هر چه بیشتر دارد و همه در سراسر ایران دست به دست هم تا این صنعت شخصیت خودش نشان بدهد .
وی شخصیت این صنعت و هنر را هنرمندان ،طرح‌ها و سازندگان آن دانست .

چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان
ابراهیم ولی پیشنهاد کرد نمایشگاه در ایران باید منطقه ای بشود نه شهری ،به دلیل اینکه هر منطقه دو یا سه نمایشگاه برای خود ایجاد کند بهتر از این هر شهری یک نمایشگاه بریا خود تشکیل دهد، چرا که این ها میتوانند مکمل یکدیگر باشندو نمایشگاه بین المللی را ایجاد کند .

چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، خاطر نشان کرد: استان های هم جوار و صاحب تولید باید بتوانند در نمایشگاه شرکت کنند واگر موانع تولید برداشته شود از همین نمایشگاه میتوانیم به بحث صادرات کشور کمک کنیم وهنر و خلاقیت ایران به همه نشان دهیم.

محمدولی خاطر نشان کرد: در بحث ارزش افزوده تمام همکاران خیلی برای رفع این مشکل زحمت کشیدن اما در بحث اجرا محدویت تجارت ناشی از تحریم ها و مشکلات اقتصادی،مانع اجرا شد.

وی تصریح کرد: معافیت طلا از ارزش افزوده مصوب شد اما اجرای آن با تاخیر روبه رو شد وقرار شد از اول سال 1400 اجرا گردد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد