اونس طلا2379.56
مظنه16,456,000
18 گرم3,798,800
ارزش سکه37,075,368
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,400,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

در جهت مشکلات صنعت طلا و جواهر تمام تلاشمان را می کنیم

اسماعیل نادری گفت این نمایشگاه برای کسانی که به دنبال کارهای تخصصی طلا و مدلهای جدید صنعت طلا و جواهر هستند قطعا کمک شایانی به آنها خواهد کرد.

اسماعیل نادری در افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در مصاحبه با سایت طلا گفت:با توجه به اینکه اصفهان به عنوان قطب تولید طلای ایران و همچنین تولید کننده بزرگترین دستگاههای کشور در ایران و منطقه است و با توجه به اینکه در گذشته نه چندان دور بزرگترین صادر کننده طلا بوده ایم اما متاسفانه به خاطر شرایط اقتصادی و قوانین دست و پا گیر در این زمینه با مشکلاتی مواجه شد که با پیگیریهای استان اصفهان که میز ملی طلا در آن قرار داشت توانستیم تمام قوانین ضد توسعه را به مجلس شورای اسلامی و هیات دولت اعلام کنیم و آنها نیز درصدد رفع موانع و مشکلات هستند.

وی عنوان کرد یکسال است که در تلاش برای برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر هستیم و تمام سعیمان این بود تا تمام صنعتگران و تولیدکنندگان از سراسر ایران در این نمایشگاه شرکت کنند و خوشبختانه تمام موارد و پروتکلهای بهداشتی در این نمایشگاه رعایت شده است.

چهاردهمین نمایشگه طلا و جواهر اصفهان

معاونت تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت خاطر نشان کرد این نمایشگاه بسیار تخصصی هست و کسانی که دنبال کارهای تخصصی طلا ومدلهای جدید صنعت طلا هستند این نمایشگاه قطعا کمک شایانی به آنها می کند.


نادری همچنین گفت سازمان صنعت و معدن تمام صنعت گران و فعالین حوزه طلا و جواهر را در میز طلای کشوری دور هم جمع کرده تا بتواند موانع و مشکلات این صنعت را بیان کنند و پیگیر آنها به صورت مستمر تا رفع شدن آنها هستیم .

وی خاطر نشان کرد فردا ساعت 10 صبح میز ملی طلا با حضور مسولین کشوری برگزار خواهد شد و امید است در این جلسه بتوانیم هر چه زودتر با حل مشکلات به پیشرفت این صنعت بزرگ کمک کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد