اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جایگاه ممتاز نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان جایگاه خوب اصفهان در صنعت طلا و جواهر گفت: نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان یکی از مهمترین نمایشگاههای کشور است.

به گزارش سایت طلا به نقل از روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران، ابراهیم محمدولی- اصفهان را یکی از قطب های طلا و جواهر کشور عنوان کرد و افزود: اصفهان از قدیم الایام در صنعت و هنر سرآمد کشور بوده و هنرمندان و صنعتگران زیادی را پرورش داده و در بخش تولید مصنوعت طلا طی سالهای اخیر پیشرفتهای خوبی داشته است.

وی برگزاری نمایشگاه را در مقطع کنونی بسیار سخت و دشوار برشمرد و ادامه داد: شرایط کنونی و فراگیری این بیماری نمایشگاههای کشور را بیش از یک سال و نیم به مرز تعطیلی کشاند و نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان اولین نمایشگاه پس از کرونا و با رعایت پروتکل ها می باشد، لذا جا دارد از همه برگزار کنندگان این نمایشگاه و مسئولین صنفی این شهر و همه همکاران خوبمان در سایر اتحادیه ها که در برگزاری بهتر این نمایشگاه مشارکت و همکاری کردند تشکر و قدردانی گردد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، دیدار و گفتگو با مسئولین اتحادیه سراسر کشور و فعالین صنفی را در نمایشگاه بسیار حایز اهمیت عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه با برگزاری نشست سراسری اتحادیه های کشور در مورد مهمترین مشکلات و معضلات صنفی و صنعتی طلا و جواهر بحث و تبادل نظر خواهد شد و در رابطه با آنها تصمیمات مقتضی گرفته خواهد شد.

محمدولی با اشاره به شرایط سخت کرونایی برای اصناف و از جمله صنف و صنعت طلا و جواهر خاطرنشان کرد: با اجماع بزرگان و کارشناسان این حوزه امیدواریم این صنعت از این شرایط خاص و بحرانی عبور کرده و زمینه رشد و ارتقاء این صنف و صنعت در افق پیش رو فراهم گردد.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان در محل جدید نمایشگاه‌های بین المللی این شهر واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت، از 5 تا 8 خرداد و از ساعت 10 الی 18 پذیرای علاقه مندان به این صنف و صنعت خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد