اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این 3 مرحله شما به قدرت درون خود پی خواهید برد

ما در یک جامعه شیفته دستاورد زندگی می کنیم که خیلی سریع می تواند برچسب های "با استعداد" و "باهوش" را برای هر کسی که هر چیز قابل توجهی را به دست آورده است به کار برد. اما شاید استعداد همیشه جوابگو نباشد.

با این 3 مرحله شما به قدرت درون خود پی خواهید برد


ما در یک جامعه شیفته دستاورد زندگی می کنیم که خیلی سریع می تواند برچسب های "با استعداد" و "باهوش" را برای هر کسی که هر چیز قابل توجهی را به دست آورده است به کار برد. افراد موفق اغلب به عنوان ابرانسان ، با توانایی های جادویی متولد می شوند که آنها را از سایر انسان ها جدا می کند. اما بخش زیادی از آنچه که باید به آن توجه کنیم این است که بسیاری از افراد موفق در دنیا دستاورد های خود را از طریق سخت کوشی به دست آورده اند و نه از طریق استعداد ها و هوش خود.

این پایداری در انجام یک کار است که شما را به هدف مورد نظر میرساند، شما نمیتوانید بدون مداومت و پایداری به چیزی که میخواهید برسید حتی اگر باهوش ترین انسان بر روی کره زمین باشید. اگر باهوش هم باشید پس لازم است حتما با خود مقادیری صبر ، پشتکار و تلاش را به همراه داشته باشید.

در اینجا ما سه مرحله در رسیدن به آنچه باید دنبال کنید را به شما معرفی میکنیم که میتواند بسیار موثر باشد. در واقع این مراحل به شما کمک میکنند تا بتوانید به قدرت منحصر به فرد خود در یک زمینه خاص دست پیدا کنید بدون توجه به اینکه باهوش هستید یا نه.

اما چگونه بر قدرت منحصر به فرد خود مسلط شویم ؟
درست است که همه ما در بعضی زمینه ها نسبت به زمینه های دیگر قدرتمندتر هستیم ، اما سخت کوشی راز واقعی موفقیت است. برای دستیابی به ظرفیت کامل خود باید سه مرحله را دنبال کنید.

1- ابتدا از خود بپرسید به چه چیزی بیشتر از همه علاقه دارید ؟

بیشتر اوقات درباره چی فکر می کنید؟ به چه چیزی بیشتر اهمیت می دهید؟ دوست دارید در اوقات فراغت خود چه کاری انجام دهید؟ چه چیزی شما را راضی می کند؟ اگر از سلیقه و مهارت خود مطمئن نیستید ، چند سرگرمی جدید را امتحان کنید یا چند موضوع جدید را بررسی کنید.

علاقه

2- بر روی ایجاد نقاط قوت خود در این زمینه به طور فعال کار کنید.

به عنوان مثال ، اگر متوجه شده اید که عاشق هنر هستید ، یک رسانه را انتخاب کنید و منابعی را پیدا کنید که به شما در تسلط بر این مهارت خاص کمک کند. شما می توانید در کلاسها شرکت کنید ، یک مربی پیدا کنید ، یا مطالبی را که به شما این امکان را میدهد که به صورت خودآموز این کار را انجام دهید را پیدا کنید. ابتدا به مهارت های اساسی مورد نیاز خود بیندیشید و در به دست آوردن آنها تلاش کنید. تمرین دوست شما در اینجا است. هرچه بیشتر کار کنید بهتر است.

نقاط قوت

3- اطمینان حاصل کنید که از طیف وسیعی از منابع بازخورد می گیرید.

بگذارید منابع شما و کار های شما به شما بگویند چه چیزی درست کار می کند و چه چیزی نیاز به بهبود و بهتر شدن دارد. افراد موفق هرگز یادگیری را متوقف نمی کنند و از انتقاد سازنده استقبال می کنند. نظرات دیگران را در رشد و بهبود به کار بگیرید، خود را متعهد به پیشرفت مداوم کنید و هرگز کار سخت را متوقف نکنید! مهم نیست که دیگران فکر می کنند شما با استعداد هستید یا نه. آنچه مهم است تلاش و کار شخصی شماست.

بازخورد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد