اونس طلا2287.83
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

ایلان ماسک: پول فیات دشمن واقعی ماست

همزمان با حملات بی شمار دوج کوینرها و بیت کوینرها به مدیرعامل تسلا در توییتر، ایلان ماسک از همه آن‌ها خواست تا بر روی پول فیات که به زعم وی دشمن اصلی همه آنهاست، تمرکز کنند.

ایلان ماسک: پول فیات دشمن واقعی ماست


همزمان با حملات بی شمار دوج کوینرها و بیت کوینرها به مدیرعامل تسلا در توییتر، ایلان ماسک از همه آن‌ها خواست تا بر روی پول فیات که به زعم وی دشمن اصلی همه آنهاست، تمرکز کنند.

مدیرعامل تسلا پس از اینکه از وی پرسیده شد که نظرش درباره کسانی که از توییت‌هایش درباره ارزهای دیجیتال خشمگین هستند، چیست؛ پاسخ داد که نبرد واقعی بین کریپتو و پول فیات است. او می‌گوید خودش در این نبرد طرفدار کریپتو است.

ایلان ماسک

در ماه دسامبر ، میلیاردر اظهار داشت که بیت کوین "تقریباً با پول فیات برابر است" ، اما بعداً توضیح داد که "تقریبا" کلمه کلیدی در آن جمله بود.

در اوایل این ماه ، ایلان ماسک با انتقاد از تولید زیاد CO2 یا گاز دی اکسید کربن به دلیل استخراج بیت کوین و همچنین عدم مقیاس پذیری آن با زیر سوال بردن تمرکززدایی بیت کوین باعث آشفتگی در بازار بیت کوین و در کل بازار ارز های دیجیتال شد.

در همان زمان ، کارآفرین همچنین با تبلیغ بی وقفه ارز رمزنگاری شده میگ Dogecoin ، که قصد دارد آن را به واحد پول جهانی تبدیل کند ، به راه اندازی شیدایی سگ نیز اعتبار دارد.

بیت کوین

همزمان این اظهارات، ایلان ماسک به صورت مکرر و بی وققه به تبلیغ دوج کوین پرداخت(Dogecoin)، یک ارز رمز نگاری که این روز ها نام آوازه ای در دنیای ارز های دیجیتال برای خود کسب کرده است و در واقع ایلان ماسک قصد دارد آن را به یک واحد پول جهانی تبدیل کند. اعتبار دوج کوین بیشتر باعث شد تا جنون رشد و منفجر شدن قیمت بیشتر ارز های مرتبط با سگ ها شود.

دوج کوین

هفته گذشته ، تسلا تعلیق بیت کوین به عنوان ارز پشتیبانی شده برای خرید ماشین های این شرکت را اعلام کرد که گمان می رود یکی از دلایل اصلی اصلاح در بازار ارز های دیجیتال باشد. با این حال ، این شرکت همچنان بیت کوین را در تراز نامه مالی خود نگه داشته است و بنابر گفته های خود ایلان ماسک هنوز هیچ مقداری از بیت کوین های این شرکت فروخته نشده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد