اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر هنگام پیاده روی متوجه این نکته شدید، قلب شما در خطر قرار دارد

عامل اصلی مرگ و میر چه در میان زنان و چه در میان مردان بیماری های قلبی می باشد. از این رو لازم است حداکثر توجه را به سلامت قلب خود داشته باشیم.

اگر هنگام پیاده روی متوجه این نکته شدید، قلب شما در خطر قرار دارد


عامل اصلی مرگ و میر چه در میان زنان و چه در میان مردان بیماری های قلبی می باشد. از این رو لازم است حداکثر توجه را به سلامت قلب خود داشته باشیم.

نشانه ابتلا به بیماری قلبی همیشه ایجاد درد در سینه نبوده و گاهی اوقات هیچ نشانه مشخصی ندارد. به تازگی دیوید نیوبی استاد قلب و عروق دانشگاه ادینبورگ نشانه ای جدید از ابتلا به بیماری های قلبی را مشخص کرده است.

وی گفت اگر در هنگام راه رفتن و پیاده روی احساس درد و گرفتگی در ماهیچه های پای خود احساس کردید ممکن است به بیماری شریانی محیطی یا بیماری سرخرگی محیطی دچار شده باشید.

پیاده روی

در این بیماری سرخرگ های محیطی مانند پا دچار گرفتگی و تنگی شده و نمی توانند به درستی به اندام های شما خون رسانی کنند.

این گرفتگی عموما به دلیل تجمع چربی یا کلسیم اضافی بوده و می تواند رگ های خونی را سفت کرده و حتی باعث انسداد شما شود که در نتیجه بر روی قلب شما نیز فشار بسیار زیادی ایجاد می شود.

بیماری شریانی محیطی افراد زیادی را سالانه به خود مبتلا کرده و عموما در ابتدا علائم خاصی را از خود نشان نمی دهد اما می تواند به شکل قابل توجهی احتمال سکته را افزایش دهد.

قلب

دکتر نیوبی می گوید که هیچگاه نباید در در پاها و یا ران پا را نادیده گرفته و لازم است حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید. در صورتی که این بیماری به سرعت تشخیص داده شود می توان آن را درمان کرده و خطر حمله قلبی و سکه کاهش می یابد.

این بیماری علائم دیگری نیز دارد یکی از آنها زخم های بر روی پا می باشد. این زخم ها حدودا در مدت زمان طولانی 8 تا 12 هفته نیز بهبود نیافته و می توانند نشانه ای از این بیماری باشند.

در موارد شدید این بیماری پزشکان جراحی را تجویز می کنند اما اگر به سرعت تشخیص داده شود می توان با تغییر در سبک زندگی مانند اصلاح رژیم تغذیه، ترک دخانیات و فعالیت های بدنی آن را درمان کرد.

بیماری

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد