اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 توصیه کلیدی برای والدین جدید که نباید نادیده بگیرند

همه کسانی که برای اولین بار صاحب فرزند میشوند ممکن است تا حدودی در مورد اینکه به عنوان والدین باید چه نقشی را ایفا کنند دچار سردرگمی هستند و شاید ممکن است رفتار هایی بر خلاف آنچه که باید انجام دهند را از خود بروز دهند.

5 توصیه کلیدی برای والدین جدید که نباید نادیده بگیرند


همه کسانی که برای اولین بار صاحب فرزند میشوند ممکن است تا حدودی در مورد اینکه به عنوان والدین باید چه نقشی را ایفا کنند دچار سردرگمی هستند و شاید ممکن است رفتار هایی بر خلاف آنچه که باید انجام دهند را از خود بروز دهند. در اینجا ما 5 توصیه مهم برای والدین جدید را برای شما آماده کرده ایم که حتما باید به آن توجه کنید.

1. باید بدانید که سال اول معمولاً چالش برانگیز است
سال اول چالش برانگیز است زیرا بچه دار شدن دنیای هر کس را وارونه می کند. اگر مراقب اصلی یک نوزاد هستید ، زندگی و برنامه شما دیگر مربوط به خود شما نیست. شما برای تغذیه ، آرامش ، نگه داشتن ، تاب دادن ، تاب خوردن و هر چیز دیگری که کودک شما از شما بخواهد ، به شما اعتماد می کند.

گریه

واقعیت این است که بیشتر نوزادان نیاز دارند تا به صورت مداوم از آن ها مراقبت و نگه داری کنند. آنها به مراقبت شبانه روزی نیاز دارند و این خود باعث می شود که سال اول چالش برانگیز باشد.

2. وقتی کودک می خوابد شما هم بخوابید
بیدار ماندن برای تماشای سریال مورد علاقه خود می تواند وسوسه انگیز باشد. با این حال ، واقعیت این است که تلاش برای مراقبت از کودک در طول روز بسیار انرژی بر میباشد هستید، چون آنها شما را در مدت شش ساعت چهار بار از خواب بیدار می کنند ، روز شما را به کلی درگیر خود خواهد کرد. پس سعی کنید خواب کافی داشته باشید.

خواب

3- به هر توصیه در مورد مراقبت از کودک عمل نکنید
والدین جدید توصیه های ناخواسته زیادی از اطرافیان خود دریافت میکنند، خصوصاً از طرف خانواده و دوستان. بخاطر داشته باشید که آنها به شما مشاوره می دهند زیرا شما را دوست دارند و سعی می کنند به شما کمک کنند. با این حال ، لازم نیست که به توصیه دیگران عمل کنید ، فقط به این دلیل که دیگران آن را بیان میکنند. فقط به این دلیل که خواهرتان به شما می گوید که باید از پوشک پارچه ای ارگانیک استفاده کنید زیرا این کار برای فرزندان شما خوب بوده است ، به این معنی نیست که باید از این توصیه ها استفاده کنید.

مراقبت

4- کودک خود را با نوزادان دیگر مقایسه نکنید
همه نوزادان متفاوت هستند. خوب یا بد، میتوانند متفاوت باشند. این بدان معنا نیست که بعداً با مشکلاتی روبرو می شوند. همه نوزادان با سرعت های مختلف رشد می کنند. شما می توانید نوزادی داشته باشید که نه ماه راه برود و دیگری که 14 ماه طول نکشد و هر دو سالم و خوشحال باشند. کودک خود را با نوزادان دیگر مقایسه نکنید. دامنه "طبیعی" برای رشد بسیار گسترده است.

مقایسه

5. بیرون بروید و به صورت مداوم پیاده روی کنید
اگر شما کسی هستید که زایمان کرده اید ، در ابتدا برخاستن و دوباره شروع کردن می تواند سخت باشد.. یک راه ساده برای فعال شدن که به روحیه شما نیز کمک می کند بیرون رفتن و پیاده روی است.کودک را در کالسکه بگذارید و قدم بزنید، حتی اگر فقط ده دقیقه پیاده روی کردید بازهم برای شروع بسیار خوب است و سعی کنید آن را ادامه دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد