اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سیاستمدار کره ای دارایی های رمزنگاری خود را فاش کرد

صرف نظر از آشفتگی سیاسی که به دلیل مقررات مربوط به رمزنگاری در کره جنوبی بوجود آمده است، یک سیاستمدار برجسته حاضر شد تا فاش کند که به طور علنی در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است.

سیاستمدار کره ای دارایی های رمزنگاری خود را فاش کرد



صرف نظر از آشفتگی سیاسی که به دلیل مقررات مربوط به رمزنگاری در کره جنوبی بوجود آمده است، یک سیاستمدار برجسته حاضر شد تا فاش کند که به طور علنی در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. وون هی ریونگ ، فرماندار جزیره ججو ، از سرمایه گذاری خود در چهار ارز رمزپایه مختلف رونمایی کرد.

سیاستمدار

وونگ قصد دارد به طور مداوم افراد را از طریق یوتیوب در مورد وضعیت منابع ارز دیجیتال خود آگاه کند.
به گزارش خبرگزاری Chosun ، این سیاستمدار که رهبر یک استان نیمه خودمختار در کشور است ، اعتراف کرد که وی در مجموع 1 میلیون وون (885 دلار) بیت کوین (BTC) ، (ETH) ، (SSX) و klay (KLAY) دارد. این سیاستمدار کره ای خرید این ارز های دیجیتال را با این جمله که ، "مجبور شدم این کار را بکنم" توجیه کرد.

بیت کوین

با چنین اطلاعیه ای ، فرماندار جزیره ججو اولین سیاستمداری می شود که دارایی های رمزنگاری شده خود در کره جنوبی را علناً افشا می کند.

او همچنین اظهار داشت که :

اگرچه بیش از 5 میلیون نفر در حال تجارت دارایی های دیجیتال هستند ، اما خسارات و ضرر های مختلف به دلیل قوانین و سیاست های ناکافی مرتبط یکی پس از دیگری رخ می دهد. من سعی می کنم خودم این کار را انجام دهم ، با مردم ارتباط برقرار کنم و گزینه های دیگری در مورد مشکل و نحوه توسعه زمینه دارایی های دیچیتال پیدا کنم.

وی این واقعیت را که معاملات ارز های دیجیتال را می توان در روزهای تعطیل نیز انجام داد ستایش کرد. در حقیقت ، وونگ فاش کرد که وی رمز ارز های خود را در روز تولد بودا (بنیانگذار آیین بودایی)خریداری کرده است. علاوه بر این ، یکی از برنامه های او در مورد دارایی های دیجیتال ، آگاهی رسانی در مورد دارایی های خود از طریق یک کانال یوتیوب و باز کردن بحث و گفتگو درباره "بلاکچین و صنعت چهارم با متخصصان" است.

بلاکچین

وضعیت حقوقی ویژه در این جزیره اجازه می دهد تا پروژه های ICO شروع به کار کنند
این سیاستمدار به دلیل تأیید ارز های دیجیتال در کشور کره جنوبی شناخته شده است و همین عامل او را به سمت راه اندازی پروژه هایی در این استان نیمه مستقل سوق می دهد. اگرچه ICO در کره جنوبی ممنوع است ، اما این جزیره از نظر حقوقی از شرایط ویژه ای برخوردار است و به فرماندار آن اجازه می دهد از چنین موانع قانونی عبور کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد