اونس طلا2343.14
مظنه14,826,000
18 گرم3,422,500
ارزش سکه33,402,978
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,600,000

در هنگام وحشت و استرس شدید چه کاری باید انجام دهیم؟

استرس در سلامت جسم و روان ما نقش بسزایی دارد. پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از افراد دچار نگرانی و استرس شدند. اگرچه داشتن برخی از احساسات و استرس ها اجتناب ناپذیر است اما روش هایی برای مقابله با آن وجود دارد.

در هنگام وحشت و استرس شدید چه کاری باید انجام دهیم؟


استرس در سلامت جسم و روان ما نقش بسزایی دارد. پس از شیوع بیماری کرونا بسیاری از افراد دچار نگرانی و استرس شدند. اگرچه داشتن برخی از احساسات و استرس ها اجتناب ناپذیر است اما روش هایی برای مقابله با آن وجود دارد.

1. از وسایل ارتباطی و الکترونیکی دور شوید.

اطلاع رسانی امری بسیار مهم و خوب است اما به نحوه دریافت اطلاعات و استفاده از آن ها بیندیشید؛ قرار گرفتن در جریان مداوم اخبار می تواند بیشتر از فواید به شما آسیب برساند. برای مشاهده اخبار هر روز یک تا دو منبع قابل اعتماد و زمان مشخصی را انتخاب کنید. در غیر این صورت ، بقیه زمان را از شبکه های ارتباطی و اخبار فاصله بگیرید.

اخبار

2. اضطراب خود را تقویت و تغذیه نکنید

به این فکر کنید که چه چیزی واقعاً باعث اضطراب شما می شود و چه زمانی بیشترین اضطراب را دارید. آیا بعد از مصرف کافئین مضطرب هستید؟ بعد از اینکه در شبکه های اجتماعی حضور پیدا کردید؟ وقتی خسته هستید؟ در این صورت، این عوامل محرک را محدود کنید.

کافئین

3.با خود پذیرفتن را تمرین کنید

شما مرزهای فعالیت سالم را تعیین کرده اید اما هنوز نمی توانید استرس را از بین ببرید؟ این مسئله در برخی موارد طبیعی است. آنچه اتفاق می افتد را بپذیرید و متوجه شوید که نمی توانید همه شرایط را کنترل کنید. از خود بپرسید چه چیزهایی را می توانید کنترل کنیدو به آن ها را انجام دهید.

کنترل

4. مراقبت از خود را در اولویت قرار دهید

در حال حاضر مهم است که به خود استراحت تمرکز بدهید. برای خودتان وقت بگذارید. به پیاده روی بروید، فیلم تماشا کنید، موسیقی گوش کنید، حمام کنید یا کتاب بخوانید.

موسیقی

5. روی ارتباط خود با دیگران تمرکز کنید

با توجه به شرایط پیش آمده نمی توانیم در حال حاضر نزدیک دیگران باشیم اما این بدان معنا نیست که نمی توانیم با آن ها ارتباط برقرار کنیم. با یک دوست تماس بگیرید،پیام بدهید، چت ویدیویی با دوستانتان داشته باشید.

ارتباط

همه این راه های عالی برای آگاهی دادن به دیگران نیز است. این اطلاعات را با افرادی که به آن ها فکر می کنید و با آن ها ارتباط برقرار می کنیدبه اشتراک بگذارید. این فراموش نکنید که افراد دیگری نیز در کارها را را انجام بدهید و فراموش نکنید افرادی زیادی نیز مانند شما در انزوا و استرس هستند. سعی کنید دنیا را به مکانی بهتر برای خود و دیگران تبدیل کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد