اونس طلا2385.61
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

اشتباه سهمگین یک شرکت با جایره دادن 700 بیت کوین به مشتریان خود

یک شرکت امریکایی به نام BlockFi در یک اشتباه سهمگین بیش از 700 بیت کوین (با ارزش تقریبی 26 میلیون دلار) را به مشتریان خود جایزه داد!

اشتباه سهمگین یک شرکت با جایره دادن 700 بیت کوین به مشتریان خود


یک شرکت امریکایی به نام BlockFi در یک اشتباه سهمگین بیش از 700 بیت کوین (با ارزش تقریبی 26 میلیون دلار) را به مشتریان خود جایزه داد!

این شرکت دقیقا چه کاری انجام میدهد ؟

شرکت BlockFi این امکان را به مشتریان و کابران خود میدهد که بر اساس ارز های دیجیتالی که در این پلتفرم دارند اقدام به قرض گرفتن مبالغی از آن کنند. این شرکت در حال حاضر بیش از 15 میلیارد دلار سرمایه را تحت مدیریت دارد.

BlockFi

این شرکت با برگزاری یک جشنواره قرار بود که به مشتریانی که حداقل مبالغی را در حساب خود دارند و همچنین معرفی دوستان خود به این پلتفرم، مبالغی را به عنوان جایزه به آن ها پرداخت خواهد کرد.

این مبلغ قرار بود که به صورت دلاری باشد، اما ظاهرا این شرکت اشتباها به جای دلار، واحد جایزه را روی بیت کوین قرار داده بود و برخی مشتریان رقم های عظیمی بیت کوین در حساب خود دریافت کرده بودند که بین 1 تا 700 بیت کوین بین مشتریان مختلف متغیر بود.

بیت کوین

با اینکه این جوایز در ابتدا در حساب مشتریان دیده میشد اما این مشتریان میتوانند به راحتی بیت کوین ها را از حساب خود خارج کنند. یکی از مشتریان نیز این بیت کوین ها را از حساب BlockFi خود خارج کرده و به کیف پول بیت کوینی خود منتقل کرد. اقدامی که باعث میشد کنترل این بیت کوین ها از دست این شرکت خارج شود.

پلتفرم

بعد از پی بردن به این اشتباه بزرگ، این شرکت به مشتریان اطلاع داد که اشتباهی در محاسبه جوایز رخ داده و این اشتباه تصحیح شده. این شرکت همچنین به مشتریانی که بیت کوین ها را به کیف پول بیت کوین خود منتقل کرده بودند ایمیلی تهدید امیز ارسال کرد و به آن ها گفت که اگر بیت کوین ها را برنگردانند، این شرکت علیه آن ها شکایت خواهد کرد، که ظاهرا از نظر قانونی نیز این حق را دارد و مبالغی که به اشتباه به حساب مشتری فرستاده می شوند، از نظر حقوقی متعلق به مشتری نیستند. در نتیجه این اقدام نیز مشتری ها در نهایت بیت کوین ها را بازگرداندند. این شرکت بابت این اشتباه عذرخواهی کرده و در این مورد گفته است که اقداماتی را انجام داده تا مانع از تکرار دوباره این اشتباه شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد