اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ثبات نسبی اونس طلا در بازارهای جهانی

سایت طلا: کاهش رونق اقتصادی بازار کار آمریکا و امیدواری ها نسبت به چاپ پول بیشتر و ادامه اجرای سیاستهای انبساطی پولی توسط بانک مرکزی این کشور موجب شد اونس جهانی طلا امروز با ثبات نسبی همراه باشد.


به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، نرخ بیکاری آمریکا که فقط 9 درصد در سال جاری افزایش یافته میزان نگران کننده ای است که به امیدواری ها نسبت به ادامه اجرای سیاستهای انبساطی پولی توسط بانک مرکزی این کشور افزوده است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر انتظار سرمایه گذاران به پیشرفت مذاکرات مالی آمریکا و نشست بانک مرکزی این کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری موجب کناره گیری این افراد از معاملات شده است.

این گزارش می افزاید، "لینت تان" تحلیلگر فلزات گرانبها در سنگاپور اظهار داشت: از آنجایی که توجه اکثر سرمایه گذاران به نتایج مذاکرات مالی آمریکا می باشد قیمت جهانی طلا تا پایان سال جاری در محدوده 1680تا 1750 دلار در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری، انتظار می رود بانک مرکزی آمریکا در نشست هفته جاری خود از دور جدید خرید اوراق قرضه به ارزش 45 میلیارد دلار در هر ماه خبر دهد.

براین اساس، قیمت جهانی طلا امروز با تغییر جزئی در محدوه 1705دلار و 59 سنت و هر اونس طلای آمریکا در محدوده 1704 دلار و 20 سنت داد و ستد شده است./الف





خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد