اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مهمترین درخواست طلافروشان که هنوز اجرا نشده است

باقر معبودی نژاد از بزرگترین مشکل صنعت طلا و جواهر سخن گفت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا از دو موضوع مهم و تاثیر گذار انتخابات ریاست جمهوری و کمیسیون مشترک بر جام در روزهای آینده خبر داد .

وی گفت اگر توافقات برجام صورت بگیرد وتحریمها لغو شود مطمئنا تاثیر مثبتی بر قیمت طلا و سکه خواهد داشت و قیمتها کاهشی می شود.


وی خاطرنشان کرد که انتخابات ریاست جمهور در نوسان قیمت سکه و طلا تاثیر چندانی ندارد و با اینکه قیمت ها در نوسان است اما قیمت سکه و طلا تغییر شدیدی نکرده است و طلا در کانال یک میلیونی در نوسان است.


باقر معبودی نژاد درباره وضعیت معاملات در بازار طلا و سکه گفت: تعطیلی بازار به دلیل محدودیتهای کرونایی بعد از عید نوروز از یک طرف و همچنین ماه مبارک رمضان باعث رکود شدید در بازار شد که خوشبختانه در دو هفته اخیر داد و ستدها کمی رونق گرفته است.

بازار طلا


وی همچنین از افزایش قیمت مواد اولیه مانند آب رادیوم و هزینه های 30 تا 40 درصدی کارمزدهای کارگران در واحدهای تولیدی خبر داد و گفت همین امر تولید کنندگان را با مشکلات مواجه کرده و تولید کنندگان خواستار افزایش اجرت ساخت هستند.

وی گفت این افزایش اجرت هنوز تصویب نشده و در حال مذاکره هست و امید می رود این افزایش اجرت زیاد نباشد که با وضعت بازار و نبود تقاضا،بازار باز هم به رکود بیشتر می رسد.


رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد به مساله بزرگ مالیات ارزش افزوده اشاره کرد و گفت این مورد هنوز حل نشده و این مشکل همچنان در صنعت طلا وجود دارد.

وی گفت با توجه به افزایش سالیانه مالیات و رکود و کسادی موجود در بازار بسیاری از واحدهای صنفی تعطیل خواهد شد و وما خواستار کاهش مالیات بین 20 تا 30 درصد در سال 99 هستیم که اگر این معظل همچنان ادامه داشته باشد و یا افزایشی صورت بگیرد قطعا بسیاری از همکاران قادر به انجام فعالیت نیستند و ترک کار خواهند کرد زیرا قادر به پرداختن مالیاتهای قبل نخواهند بود.


باقر معبودی نژاد در پایان از روسای اتحادیه ها و اتاق اصناف در خواست کرد راه حلی سریع برا کاهش ارزش افزوده در نظر بگیرند زیرا با ادامه این روند بسیاری از همکاران قادر به فعالیت نخواهند بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد