اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 غذایی که هیچوقت نباید بعد از ورزش بخورید

بعد از یک ورزش کامل شما به دلیل تمام مواد مغذی که از دست داده اید به یک میان وعده بعد از تمرین نیاز دارید. در اینجا ما یک سری غذا ها را به شما معرفی میکنیم که نباید هیچوقت بعد از ورزش مصرف کنید.

6 غذایی که هیچوقت نباید بعد از ورزش بخورید


بعد از یک ورزش کامل شما به دلیل تمام مواد مغذی که از دست داده اید به یک میان وعده بعد از تمرین نیاز دارید ، اما مطمئن نیستید که چه چیزی بخورید. خب در اینجا ما یک سری غذا ها را به شما معرفی میکنیم که نباید هیچوقت بعد از ورزش مصرف کنید.

در اینجا لیستی جامع از غذاهایی وجود دارد که هرگز نباید بعد از تمرین بخورید ، صرف نظر از میزان اشتیاق به آنها.

1. سبزیجات خام
گرچه سبزیجات خام برای یک رژیم غذایی سالم و متعادل ضروری هستند ، اما نمیتوانند جزو غذاهای مناسب بعد از تمرین به شمار بیایند. به این دلیل که شما در هنگام ورزش مقدار زیادی ویتامین ، مواد معدنی و مواد مغذی از دست داده اید ، و گیاهان خام به سادگی برای مکمل آنها کافی نیستند.

سبزیجات

2. شیرینی ها
همانطور که قبلا ذکر شد ، بدن پس از تمرین به فیبر نیاز دارد. همچنین به منظور جایگزینی گلیکوژن در سیستم شما ، به کربوهیدرات های با کیفیت بالا نیاز دارد. علیرغم این واقعیت که شیرینی ها حاوی هر دو این موارد هستند ، اما در لیست مواردی که باید بعد از تمرین بخورید وجود ندارد. شیرینی ها پر از کربوهیدرات های ناسالم و همچنین نمک ، شکر ، چربی و کالری هستند. در عوض ، نان تست سبوس دار یا چند دانه یا مقداری آجیل خام را انتخاب کنید. این مواد حاوی کربوهیدرات خوبی هستند و مغزها چربی های خوبی را برای شما تأمین می کنند.

شیرینی

3. شیر شکلات

شیر شکلات ​​پر از چربی های بد و گلوکز است که هر دو برای سلامتی شما وحشتناک هستند. اگر اشتیاق به چیزی شیرین دارید ، مقداری میوه تازه میل کنید. یا اگر واقعا نمی توانید ولع مصرف شکلات را کنترل کنید ، به جای آن ، یک قطعه شکلات تلخ ، ترجیحاً 70٪ کاکائو یا بالاتر ، امتحان کنید. شکلات تلخ حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که نه تنها با رادیکال های آزاد بدن شما مقابله می کند ، بلکه به عنوان ضد التهاب نیز عمل می کند ، همان چیزی است که شما بعد از تمرین به آن نیاز دارید.

شیر شکلات

4. فست فود
این یکی دیگر مواردی که نیازی به توضیح ندارد، اما قطعاً قابل ذکر است. نمک مانند شکر چیزی است که می توانید بعد از تمرین هوس کنید. باز هم ، این بدان دلیل است که نیاز به جبران مجدد در بدن شما دارد. گرفتن چیزی سریع و آسان ، مانند یک همبرگر یا سیب زمینی سرخ کرده ، می تواند وسوسه انگیز باشد ، اما برای رژیم شما مضر است.

فست فود

5. میان وعده های قندی
اگر فکر می کنید بعد از تمرین چه چیزی بخورید ، ممکن است شروع به گوش دادن به بدن خود کنید ، که بعد از تمرین تمایل به قند دارد. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید به دنبال یک جعبه آب نبات باشید. درواقع که قندهای اضافه شده ، مانند آنهایی که در آب میوه ها یافت می شوند ، مانع تنظیم طبیعی متابولیسم شما می شوند. به خود لطف کنید و به جای مقدار زیادی قند ، به چیزی غنی از پروتئین تکیه کنید.

قند

6. نوشابه
هنگام تهیه لیست خود از آنچه می توانید بعد از تمرین بخورید ، نوشابه هیچوقت در نظر نگیرید. علاوه بر تمام آسیب های گفته شده که غذاها و نوشیدنی های با قند بالا می توانند وارد کنند ، دلیل دیگری نیز برای جلوگیری از خوردن نوشابه بعد از تمرین وجود دارد: نوشابه باعث می شود نفخ کنید. که ممکن است به دلیل شیرین کننده های اضافی مصنوعی موجود در سودا باشد. بعد از یک تمرین ، باید بدن را هیدراته کنید و بهترین راه برای این کار نوشیدن آب است.

نوشابه

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد