اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 دروغ بزرگ رژیم های لاغری به شما که نباید آن ها را باور کنید

رژیم های لاغری تا زمانی که زیر نظر پزشک تغذیه انجام نشود می تواند دارای هزاران اشتباه باشد که سلامتی بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد و نتیجه دلخواه شما را نیز به دنبال نداشته باشد.

4 دروغ بزرگ رژیم های لاغری به شما که نباید آن ها را باور کنید


رژیم های لاغری تا زمانی که زیر نظر پزشک تغذیه انجام نشود می تواند دارای هزاران اشتباه باشد که سلامتی بدن شما را تحت تاثیر قرار دهد و نتیجه دلخواه شما را نیز به دنبال نداشته باشد.

در این مطلب 4 دروغ بزرگ درباره رژیم های لاغری را برای شما فاش خواهیم کرد.

1. غذاهای با کالری منفی

غذا

شاید شما هم دیده و یا شنیده باشید لیستی از مواد غذایی که بیش از آن که به بدن شما کالری برسانند باعث ازبین رفتن کالری می شوند، باید بدانید ایم یک دروغ محض است.باید بدانید این حقیقت وجود دارد که بدن برای ازبین بردن کالری مصرفی به مقدار زیادی انرژی نیاز دارد تا بتواند این کالری ها را ازبین ببرد اما این مواد غذایی خود دارای کالری هستند و جایگزین کالری مصرف می شوند. این اتفاق زمانی بدتر می شود که در این لیست ها گفته می شود به هر میزان که می خواهید می توانید از این مواد غذایی بخورید. این مسئله به سرعت نتیجه معکوس می دهد زیرا در صورت عدم نیاز به کالری، بدن آن ها را به عنوان چربی ذخیره می کند. این اتفاق حتی برای کالری حاصل از میوه ها و سبزیجات نیز می افتد.

2. میوه قند زیادی دارد

میوه

اگر یک نکته وجود دارد که متخصصان تغذیه همه بر روی آن اتفاق نظر دارند این است که میوه یک غذای سالم است. بله، میوه حاوی قند است اما قند موجود در میوه طبیعی است به این معنی که همراه با ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و فیبر است. این بسیار متفاوت از دسرها یا سایر غذاهایی است که قند به آن اضافه شده است. نکته مهم در اینجا خوردن میوه کامل و نه آب میوه یا محصولات میوه ای و تعادل بین میوه و سبزیجات در وعده هر روز است.

3. وزنه برداری بدن را بزرگ تر می کند

وزنه برداری

خانم ها باید این نکته را بدانند که وزنه برداری شما را بزرگ و بدن تان را درشت نمی کند. برعکس، وزنه برداری میزان متابولیسم شما را افزایش می دهد که به نوبه خود باعث افزایش کالری سوزی در طول روز می شود و به شما در از دست دادن چربی کمک می کند. همچنین می تواند پوست شل شده را سفت کرده، تعادل را افزایش داده و باعث کندی تحلیل رفتن استخوان شود. چه کسی همه آنها را نمی خواهد؟ به شرط آن که فرم و تکنیک مناسبی را دنبال کنید می توان به شما قول داد که وزن برداری هرچقدر سنگین تر برای شما بهتر است.

4. نوشیدنی رژیمی برای همه بی ضرر است

آب

بهتر است از نوشیدنی های رژیمی فاصله بگیرید. این مسئله مربوط به هر مورد نوشابه، تقویت کننده های آب با طعم، آب های گازدار دارای طعم، آب میوه ها و هر محصول دیگری هستیم که شیرین کننده مصنوعی در آن وجود دارد. این نوشیدنی ها جایگزینی قابل قبول برای آب آشامیدنی نیستند. اگرچه یک تقویت کننده رژیمی سودا یا آب طعم دار خوب است اما نباید آن ها را جایگزین آب ساده کنید و نباید یک ماده روزانه در رژیم شما باشند. بدن شما برای هضم غذا و جذب مواد مغذی به آب متکی است. طعم آب را دوست داشته باشید یا نه بدن شما به آن نیاز دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد