اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افراد مشهوری که زندگی بسیار منزوی دارند

سلبریتی بودن می تواند شهرت، ثروت و فرصت های زیادی به شما هدیه دهد اما با این وجود برخی از سلبریتی ها تمایل چندانی برای قرار داشتن در اذهان عمومی نداشته و زندگی شخصی و حتی منزوی خود را دارند.

افراد مشهوری که زندگی بسیار منزوی دارند


سلبریتی بودن می تواند شهرت، ثروت و فرصت های زیادی به شما هدیه دهد اما با این وجود برخی از سلبریتی ها تمایل چندانی برای قرار داشتن در اذهان عمومی نداشته و زندگی شخصی و حتی منزوی خود را دارند.

ما در اینجا قصد داریم برخی از افراد مشهور که زندگی شخصی به دور از هیاهو و جنجال خود را دارند به شما معرفی کنیم. آیا آنها را می شناسید؟ کدام یک از آنها شخصیت مورد علاقه شماست؟

1. فرانسیس مک‌دورمند

مک دورمند که بازیگر برنده جایزه اسکار است برای مدتی طولانی در برابر اذهان عمومی ظاهر نشد. وی در مصاحبه ای اعلام کرد که معتقد است او می تواند تاثیر بزرگی بر مخاطب داشته باشد اما بازیگرانی که همواره در تلاش برای جلب نظر دیگران هستند و شروع به فروش ساعت و عطر می کنند این توانایی را ندارند.

2. جرج آر آر مارتین

مارتین که به عنوان خالق بازی تاج و تخت شناخته می شود از سال 2018 برای اتمام یک رمان دیگر یک زندگی منزوی را برای خود برگزیده است.

3. دیو چاپل

وی یک استند آپ کمدین بسیار معروف است که زندگی شخصی خود را داشته و در یک مزرعه در اوهایو زندگی می کند.

4. ادل

ادل یکی از معروف ترین خواننده های جهان است که طرفداران بسیاری دارد. وی معمولا تا زمان انتشار یک آلبوم جدید از منظر اذهان عمومی دور باقی می ماند.

5. بیورک

بیورک با وجود این که یک بازیگر بسیار جسور شناخته می شود اما زندگی منزوی داشته و خانه وی نیز بر روی یک جزیره قرار دارد.

6. دنیل دی لوئیس

لوئیس نیز یکی دیگر از برندگان جایزه اسکار است اما همواره ترجیح می داده به دور از دنیای بیرون زندگی کند.

7. ساندرا بولاک

بولاک که یکی از معروف ترین بازیگران در دنیاست، از شبکه های اجتماعی استفاده نکرده و در مصاحبه های خویش هیچگاه از زندگی شخصی خود صحبت نمی کند.

8. واکین فینیکس

فینیکس تا به امروز در نقش های موفق بسیار زیادی حاضر شده است اما به دور از جنجال و هیاهو زندگی می کند.

9. توماس پینچن

وی تا به امروز هشت رمان بسیار موفق منتشر کرده است که به زبان های زیادی نیز ترجمه شده است اما چه باور کنید و چه نه تنها عکس های کمی از وی وجود دارد. عکس پایین نیز عکسی از یکی از فیلم های ساخته شده بر اساس یکی از رمان های وی است.

10. جین هکمن

این بازیگر زمانی به عنوان نمادی از هالیوود شناخته می شد و دو جایزه اسکار برنده شده است. وی یک زندگی کاملا خارج از توجهات را برای خود برگزیده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد