اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این نکات بهترین نسخه از خود را به دیگران نشان دهید

مراقبت از خود یک کار ودخواهانه نیست. در نتیجه اولین هدف زندگی شما باید بهتر زندگی کردن، سالم بودن و موفق شدن باشد. فقط کافی است کمی بیشتر به خود توجه کنید.

با این نکات بهترین نسخه از خود را به دیگران نشان دهید


مراقبت از خود یک کار ودخواهانه نیست. در نتیجه اولین هدف زندگی شما باید بهتر زندگی کردن، سالم بودن و موفق شدن باشد. فقط کافی است کمی بیشتر به خود توجه کنید.

1. فعالیت داشته باشید

به بدن خود توجه کنید و آن را هر روز حرکت دهید. بعضی روزها برای دویدن یا رفتن به باشگاه بدنسازی اقدام کنید و روزهای دیگر می توانید از باغبانی یا قدم زدن در پارک لذت ببرید. تعادل را در انجام فعالیت رعایت کنید و احساس نکنید که باید هر روز به خود فشار بیاورید. بدن شما برای بهبودی به زمان نیاز دارد.

قدم زدن

2. به اندازه کافی بخوابید

خواب زمانی است که بدن شما خود را ترمیم می کند. با دوری از وسایل الکترونیکی قبل از خواب، اتاق خواب خود را به مکان آرام تبدیل کنید. در عوض به موسیقی گوش دهید، کتاب بخوانید یا حمام کنید. این فعالیت ها به ذهن شما کمک می کند تا به بدن شما بگوید وقت آن است که آرام بگیرد.

خواب

3. خوب غذا بخورید

خوب غذا بخورید به این معنی که غذاهای کامل مانند میوه ها، سبزیجات، لوبیا، آجیل و مغز ها را بخورید و از مصرف غذاهای فرآوری شده مانند آب نبات، چیپس و نوشیدنی های شیرین خودداری کنید.

غذا

4. ارتباط مثبت داشته باشید

وقت خود را با افرادی بگذرانید که زندگی شما را به روشی مثبت تحت تأثیر قرار می دهند. شما تحت تأثیر افرادی قرار می گیرید که بیشترین وقت را با آن ها می گذرانید. لحظه ای وقت بگذارید و روابط خود را ارزیابی کنید. اگر جهتی را که زندگی شما در آن قرار دارد دوست ندارید با نزدیکترین افراد به خود مشورت کنید و از افراد منفی نگر فاصله بگیرید. وقت خود را با معاشرت با افرادی که شما را پایین می کشند و شما را در یک روحیه منفی قرار می دهند تلف نکنید.

ارتباط

5. نفس عمیق بکشید

چند لحظه وقت بگذارید تا آرام بنشینید و روی نفس خود تمرکز کنید. به آرامی و عمیق نفس بکشید تا ریه های شما پر شود و بازدم را انجام دهید تا جایی که تمام هوا را خالی کنید. این کار را 3 تا 5 بار تکرار کنید. توقف در نفس کشیدن راهی عالی برای کاهش استرس و اضطراب است. همچنین می توانید از این کار هر روز صبح یا عصر به عنوان نوعی مراقبه استفاده کنید.

تنفس

6. بدانید چه موقع نه بگویید

همه کارها را نمی توانید انجام دهید. هیچکس نمی تواند. گاهی اوقات فقط باید به وظایف و مسئولیت های اضافی نه بگوییم. اگر نمی توانید به طور کلی نه بگویید، پیشنهاد کمک به بخش کوچکی از مسئولیت را قبول کنید.

نه گفتن

7. با خود بهتر رفتار کنید

شما سخت کار می کنید و باید هر چند وقت یک بار به خودتان توجه کنید. به یک حمام آبگرم بروید، از خوردن یک تکه کیک شکلاتی لذت ببرید یا یک شب را در کنار دوستان خود تفریح کنیدو حتی به یک سفر چند روزه بروید. زندگی خیلی کوتاه است و نمی توانید تمام وقت به خود سختگیر بگیرید.

سفر

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد