اونس طلا2333.91
مظنه14,246,000
18 گرم3,288,700
ارزش سکه32,096,238
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,100,000
نیم22,900,000
ربع14,950,000

قیمت دلار در بازار

قیمت دلار در معاملات صبح چهارشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله در معاملات امروز بازار ارز قیمت دلار ۴۰۰ تومان کاهش یافت.

قیمت دلار در بازار



قیمت دلار در معاملات صبح چهارشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله
در معاملات امروز بازار ارز قیمت دلار ۴۰۰ تومان کاهش یافت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی
قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۲ هزار و ۱۱۳ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۲۰۵ تومان افزایش یافت. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۲ هزار و ۳۳۴ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۲ هزار و ۴۲۷ تومان رسید.


آخرین قیمت دلار پیش از شروع بازار امروز (۱۴۰۰/۰۲/۲۹)
قیمت یورو در بازار متشکل امروز با افزایش ۹۰ تومانی نسبت به سه‌شنبه ۲۶ هزار و ۹۴۱ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۷ هزار و ۱۱۸ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۷ هزار و ۲۱۱ تومان ثبت شد.


قیمت ارز های صرافی ملی
صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده دیروز ۱۱۸ تومان کاهش داد و ۲۲ هزار و ۴۱۵ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ابتدا ۵۰تومان افزایش یافت و ۲۷ هزار و ۱۱۸ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۷ هزار و ۶۹ تومان رسید.

قیمت ارز در بازار آزاد
قیمت دلار در معاملات صبح چهارشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز بدون تغییر ۲۶ هزار و ۵۳۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۲۵۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز سه‌شنبه ۵۰ تومان کاهش یافته است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد