اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

بیانیه نظام صنفی رایانه‌ای، انجمن‌های بلاک‌چین و فین‌تک در مورد بازداشت مدیرعامل کریپتولند

بعد از انتشار خبر دستگیری سینا استوی، مدیرعامل کریپتولند، انجمن بلاکچین ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن فین تک بیانیه‌ای رسمی منتشر کردند.

به گزارش سایت طلا،سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، انجمن بلاک‌چین و انجمن فین‌تک طی بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که سینا استوی، عضو هیچ‌یک از تشکل‌های صنفی و علمی بخش خصوصی در حوزه رمزارز نبوده است.

در این بیانیه اعلام شده که سینا استوی، عضو هیچ‌یک از تشکل‌های صنفی و علمی معتبر بخش خصوصی در حوزه رمزارز و بلاک‌چین نبوده و سوءرفتار‌های وی نیز طی بیانیه‌های متعدد این سازمان‌ها به اطلاع عموم رسیده است.

به گزارش سایت طلا ،ساعتی پیش توییتر سینا استوی در یک توییت اعلام کرد که مالک این حساب کاربری، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی بازداشت شده است که این موضوع در عمل خبر دستگیری او را تایید می‌کند.

سینا استوی مدیرعامل کریپتولند دستگیر شد. گفته می شود که استوی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و به دستور دادسرای ویژه جرائم اقتصادی بازداشت‌شده است.

صرافی کریپتولند یکی از صرافی های فعال در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران است.

برخی گزارش ها از این حکایت دارد که اتهام اصلی استوی نیز در خصوص کوینی بوده که در خارج از کشور ایجاد کرده است، اما اطلاعات دقیقی در این زمینه در دست نیست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد