اونس طلا2297.19
مظنه15,006,000
18 گرم3,464,100
ارزش سکه33,808,518
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

برای داشتن اراده قوی این نکات را همیشه مد نظر داشته باشید

اراده ترکیبی از آینده نگری ، مثبت اندیشی و توجه به لحظه حال است. رسیدن به این ذهنیت که مشکلات گذرا هستند و برای همیشه باقی نمی مانند بسیار ضروری است.

برای داشتن اراده قوی این نکات را همیشه مد نظر داشته باشید


اراده ترکیبی از آینده نگری ، مثبت اندیشی و توجه به لحظه حال است. رسیدن به این ذهنیت که مشکلات گذرا هستند و برای همیشه باقی نمی مانند بسیار ضروری است. اگر با حفظ قدرت اراده خود دست و پنجه نرم می کنید ، در اینجا شش نکته آورده شده است تا شما را در چارچوب ذهنی مناسب قرار دهد.

1. پیشرفت های خود اندازه گیری کنید و مسیر های مشخی را برای آن مشخص کنید
همه ما در زندگی اهدافی داریم و در بیشتر موارد ، عدم دستیابی به این اهداف فقط وقتی اتفاق می افتد که علاقه خود را از دست بدهیم یا اینکه تعهد خود را نسبت به هدفی که باید به آن برسیم. پیگیری پیشرفت شما نه تنها راهی برای یادآوری این نکته است که دقیقا در کجای راه هستید بلکه میتواند میزان پیشرفت خود را نیز اندازه گیری کنید. این استراتژی های شما هستند که میتوانند شما را به اهدافتان برسانند و استراتژی شما بر اساس مسیری که باید طی کنید ساخته و پرداخته میشوند.

پیشرفت

2. در مورد زندگی افراد موفق اطلاعات کسب کنید.
به آنچه مورد علاقه شماست و آنچه می خواهید انجام دهید فکر کنید. کسی را پیدا کنید که در مسیری که شما در حال حرکت در آن هستید موفق شده باشد ، خواه یک کار ساده باشد یا یک کار بسیار بزرگ. مسیر موفقیت دیگران را مطالعه کنید.

موفق

3. ثبات داشتن در مسیر

شاید شما هم تصور کنید که باهوش بودن میتواند همیشه به شما کمک کند و زندگی شما را از این رو به آن رو کنید. اما باید بگوییم که باهوش بودن آنچنان که فکر میکنید نمیتواند شما را دقیقا به آنچه میخواهید برساند. و حتی ممکن است هیچگاه به شما قدرت حرکت لازم را ندهد. آنچه که شاید حتی افرادی که باهوش نبودند را به موفقیت رساند در واقع ثبات آن ها در دنبال کردن یک هدف بوده است نه شاید مشخصه های ذهنی مانند باهوش بودن. ثبات و پایداری را زندگی خود تمرین کنید تا به آنچه میخواهید برسید.
ثبات

4- خود را بخاطر اشتباهاتتان ببخشید و از انها درس بگیرید
ممکن است هیچ مانعی جدی برای دستیابی به موفقیت وجود نداشته باشد جز اینکه اجازه دهید اشتباهات گذشته شما را دلسرد کنند. اولین قدم برای این کار این است که اشتباهات خود را ببخشید؛ پس از آن ، شما باید این اشتباهات را مانند سوخت بسوزانید تا خود را در رسیدن به اهداف در زندگی خود تأمین کنید. چرا شکست خوردی؟ چه چیزی یاد گرفتی؟ دفعه بعد چه کار بهتری انجام دهید ؟ شکست ها بن بست نیستند. آنها گام هایی اساسی در مسیری طولانی است.

بخشش

5. پیروزی های گذشته خود را همیشه در ذهن داشته باشید.
در ابتدا می توان برای ساختن آینده ای موفقیت آمیز ، به گذشته فکر کرد. مسئله این است که این نوع تفکر ممکن است دروازه دستیابی به قدرت و اشتیاق در تمام فعالیت های شما باشد. هنگامی که برای انجام یک هدف مأموریت دارید ، وقتی موفقیت قبلی خود را به یاد می آورید ، این کار آسان تر می شود.

پیروزی

6. ایمان داشته باشید که همه مشکلات روزی به پایان خواهند رسید
تعداد بسیار کمی از مشکلات برای همیشه در زندگی شما ادامه دارد. پس لامز است که کمی خوش بینانه به مسائل نگاه کنید. آنها آمده اند که بروند آنها میخواهند تا شما راه حلی برای آن پیدا کنید. پس ایمان خود را تقویت کنید و در این مسیر از آن استفاده کنید.

ایمان

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد