اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

5 ماده غذایی که نباید از فروشگاه بخرید

برخی از موادغذایی را می توانید هم در خانه و هم در فروشگاه ها پیدا کنید و کارتان نیز راحت تر شود اما خرید آن ها از فروشگاه بزرگترین اشتباهی است که انجام می دهید، آن ها را در خانه تهیه کنید.

5 ماده غذایی که نباید از فروشگاه بخرید


برخی از موادغذایی را می توانید هم در خانه و هم در فروشگاه ها پیدا کنید و کارتان نیز راحت تر شود اما خرید آن ها از فروشگاه بزرگترین اشتباهی است که انجام می دهید، آن ها را در خانه تهیه کنید.

1.سس سالاد

تهیه سس سالاد سریع، آسان و ارزان است. توصیه های استاندارد برای تهیه سس روغن و سرکه افزودن 1 قسمت سرکه یا آب مرکبات به 3 قسمت روغن است. در صورت تمایل می توانید از چاشنی هایی مانند سیر ، پیاز ، فلفل و گیاهان خشک و یا تازه و ادویه جات استفاده کنید. تمام مواد را در ظرفی مخلوط کنید سپس فقط آن را تکان داده و سرو کنید.

سالاد

2.مخلوط های ادویه

ترکیبات ادویه موجود در فروشگاه می تواند حاوی مقدار قابل توجهی سدیم به همراه گیاه و ادویه جات باشد. اگر خودتان درست کنید، می توانید آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید و نمک آن را کاهش دهید.

ادویه

3. ماست میوه ای

ماست منبع خوبی از پروتئین، کلسیم، پتاسیم و ویتامین D است اما اغلب ماست میوه ای که از فروشگاه خریداری می کنید به اندازه زیادی قند اضافه شده دارند با خرید یک ظرف بزرگ ماست ساده و افزودن میوه منجمد یا تازه ماست میوه ای خود را درست کنید. اگر برای شما خیلی ترش است می توانید یک قاشق چای خوری عسل یا شربت افرا به آن اضافه کنید.

ماست

4. سس و موادغذایی

سالسا، هوموس و سبزیجات در فروشگاه ها موجود است اما این مواد دارای سدیم و مواد نگهدارنده هستند. این مواد را می توانید به سرعت در خانه و با مواد محدود تهیه کنید.

هوموس

5. گرانولا

گرانولا می تواند برای یک صبحانه در سفر یا یک میان وعده خوب مفید باشد اما می تواند مقادیر قابل مقایسه ای قند و سدیم با یک آب نبات داشته باشد. دستورالعمل های زیادی برای تهیه گرانولا در دسترس است. گرانولا را می توانید قبل از شروع هفته کاری تهیه و در طول هفته استفاده کنید.

گرانولا

این ها فقط چند نمونه از غذاهای خانگی هستند که هم از نظر تغذیه ای و هم از نظر هزینه بهتر از خرید از فروشگاه هستند. پس با خیال راحت پخت نان ذرت، نان سیر و سس آلفردو را در خانه امتحان کنید تا مواد مغذی بیشتری به بدن شما برسد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد