اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر قصد لاغر شدن دارید این نوشیدنی های به نظر سالم را ننوشید

بسیاری از افرادی زمانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند به چیز هایی که می خورند توجه زیادی نشان داده و از نوشیدنی ها غافل می شوند در حالی که برخی از نوشیدنی ها نقش زیادی در چاقی دارند.

اگر قصد لاغر شدن دارید این نوشیدنی های به نظر سالم را ننوشید


بسیاری از افرادی زمانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند به چیز هایی که می خورند توجه زیادی نشان داده و از نوشیدنی ها غافل می شوند در حالی که برخی از نوشیدنی ها نقش زیادی در چاقی دارند.

تشخیص سالم یا ناسالم بودن نوشیدنی ها از ظاهر آنها معمولا ساده نیست. در واقع بسیاری از نوشیدنی هایی که به نظر سالم می رسند نیز می توانند مضر و چاق کننده باشند.

1. آبمیوه سیب

آبمیوه سیب یکی از پرطرفدار ترین انواع آبمیوه است. امروزه بسیار مشاهده می کنید که آبمیوه های موجود در بازار 100 آب سیب هستند اما این به معنای سالم بودن آنها نیست.

با وجود اینکه این آبمیوه از 100 درصد کنستانتره سیب تهیه می شود و ویتامین های میوه را درون خود حفظ کرده است، اما فیبر میوه را نداشته و قند زیادی را درون خود جای داده است که می توان آن را با نوشابه مقایسه کرد.

آبمیوه سیب

2. آب پرتقال

آب پرتقال یا همان آبمیوه پرتقال موجود در بازار عمدتا میزان بسیار کمی از آبمیوه را درون خود جای داده و یکی از افزودنی های آن شربت فروکتوز می باشد که آن را تبدیل به یک نوشیدنی قندی می کند.

آب پرتقال

3. انواع اسموتی ها

اسموتی ها در واقع می توانند نوشیدنی های سالمی باشند اما معمولا اسموتی های از قبل بسته بندی شده موجود در فروشگاه ها سالم نیستند.

اسموتی های بسته بندی شده عموما میزان بسیار کمی از فیبر میوه و سبزیجات موجود در آن را حفظ کرده و در نتیجه یک نوشیدنی قندی را به شما تحویل می دهند که گاهی حتی میزان قند آن می تواند از نوشابه نیز بیشتر باشد.

اسموتی

4. نوشابه

نوشابه از جمله نوشیدنی هایی است که به دلیل قند زیاد خود معروف بوده و همه آن را مضر می دانند. هر قوطی نوشابه در حدود 13 قاشق چای خوری شکر را درون خود جا داده و می تواند باعث ایجاد چربی احشایی (چربی تشکیل شده دور اندام های بدن) شود که خطرناک ترین نوع چربی است.

نوشابه

5. نوشیدنی های الکلی

نوشیدنی های الکلی باعث ایجاد چربی شکم، کاهش کیفیت خواب، اختلال در هورمون های مربوط به سیری و گرسنگی و در نهایت مانع از چربی سوزی شما می شوند.

نوشیدنی های الکلی

6. میلک شیک

این نوشیدنی بسیار خوشمزه و محبوب که با استفاده از بستنی تهیه می شود در حدود 400 کالری داشته که می تواند وزن شما را به شدت افزایش دهد.

میلک شیک

7. کافی میکس

این نوع از قهوه ها معمولا با شکر و دیگر مواد افزودنی ترکیب شده و حاوی قند، چربی های اشباع و کالری بسیار زیادی هستند. بهترین نوشیدنی قهوه، قهوه تلخ می باشد که می تواند به کاهش وزن شما نیز کمک کند.

کافی میکس

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد