اونس طلا2302.52
مظنه14,531,000
18 گرم3,354,400
ارزش سکه32,738,343
قدیم (بهار)37,600,000
جدید (امامی)40,850,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

5 کاری که از انجام دادن آن ها لذت خواهید برد

ممکن است شما برای سلامتی تان کارهایی را انجام دهید که از آن ها لذت نبرید و یا از کارهایی لذت ببرید که برای سلامتی تان خوب نیستند. آیا می شود از کاری لذت برد که برای سامتی مفید باشد؟

5 کاری که از انجام دادن آن ها لذت خواهید برد


ممکن است شما برای سلامتی تان کارهایی را انجام دهید که از آن ها لذت نبرید و یا از کارهایی لذت ببرید که برای سلامتی تان خوب نیستند. آیا می شود از کاری لذت برد که برای سامتی مفید باشد؟

برای شروع به فعالیتی فکر کنید که از انجام آن لذت می برید. آیا از ورزش، باغبانی یا بازی با بچه های خود لذت می برید؟ یوگا، سنگ نوردی یا رقصیدن را دوست دارید؟ فعالیت بدنی نباید کاری باشد که از انجام آن وحشت داشته باشید. اگر آن را دوست ندارید فعالیت متفاوتی را امتحان کنید تا بدنتان نیز به حرکت و جنب و جوشش در بیاید.

1. خانواده و دوستانتان را با خود همراه کنید. فعالیت بدنی همیشه هنگامی که مشغول انجام تفریح با افراد دیگر هستید بیشتر سرگرم کننده است. با هم پیاده روی، دوچرخه سواری یا ورزش کنید. این کار دو پاداش سلامتی و ارتباط بهتر با عزیزانتان را به همراه دارد.

خانواده

2. فعالیت جدیدی را امتحان کنید. طبیعی است که هر روز از انجام همان کار خسته می شوید. اگر هر روز 30 دقیقه پیاده روی می کنید و می بینید که خسته شده اید یا در یک روند تکراری گیر کرده اید خود را به چالش بکشید و فعالیت جدیدی را امتحان کنید. تنوع و ترکیب تمرین های روزمره برای ذهن و بدن شما مفید است. در فعالیت های متنوع از عضلات مختلف استفاده می شود و کل بدن تقویت می گردد.

دوچرخه سواری

3. انجام فعالیت های خارج از خانه را امتحان کنید زیرا آفتاب و هوای تازه برای همه مفید است. پس از روزها در خانه ماندن خود را به چالش بکشید و هر روز حتی برای 5 تا 10 دقیقه پیاده روی کمی بیرون بروید. احساس شادابی و انرژی بیشتری نسبت به این که در خانه بمانید احساس خواهید کرد.

طبیعت

4. در یک کلاس تناسب اندام ثبت نام کنید. زومبا، یوگا، قدرت گروهی، اردوی دسته جمعی، شما باید در آن ها ثبت نام کنید. همه این کلاس ها سرگرم کننده هستند و تناسب اندام شما را بهبود می بخشند و در دقیقه به حرکت شما می افزایند. دوست خود را دعوت کنید تا شما را همراهی کند یا به صورت انفرادی بروید و با افراد جدید آشنا شوید.

کلاس

5. کارهای خانه را انجام دهید. کشیدن جاروبرقی، شستن لباس ، تمیز کردن آشپزخانه یا گردگیری خانه همه مواردی هستند که برای چند دقیقه شما را فعال و درحال حرکت نگه می دارند. در نتیجه شما نه تنها درحال انجام فالیت های بدنی هستید بلکه کارهای خانه خود را نیز انجام می دهید.

خانه

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد