اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوشی میان رده بعدی سونی می تواند Xperia Ace II باشد

سونی در چند سال گذشته تولید گوشی های هوشمند خود را بر روی رده های بالا با قیمت متوسط متمرکز کرده است ، که احتمالاً یکی از دلایل اصلی سود دهی برای این شرکت بوده است.

گوشی میان رده بعدی سونی می تواند Xperia Ace II باشد


سونی در چند سال گذشته تولید گوشی های هوشمند خود را بر روی رده های بالا با قیمت متوسط متمرکز کرده است ، که احتمالاً یکی از اصلی ترین دلایلی باشد که این شرکت ژاپنی در گزارشی اعلام کرد که بعد از سالها در بازار گوشی های هوشمند به سود رسیده است.

به نظر می رسد تلفن هوشمند بعدی که سونی قصد دارد راه اندازی کند متعلق به سری Ace است ، یک سری میان رده. اخیراً Xperia Ace II سونی در کنسول Google Play (از طریق MySmartPrice) مشاهده شده است ، Xperia Ace اصلی حدود دو سال پیش به بازار عرضه شد و از آن زمان خبری از آن نبود. با اینحال حالا شاهد عرضه نسخه دوم این گوشی هستیم.

سونی

Xperia Ace II دقیقاً مانند مدل قبلی خود یک تلفن هوشمند میان رده با قیمتی متوسط ​​است که به چیپ ست هشت هسته ای MediaTek Helio P35 ، و همچنین 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. با نگاهی به لیست موجود در کنسول Google Play میتوان دریافت که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش HD + است و از Android 11 استفاده بهره خواهد بود.

sony

جزئیات مربوط به دوربین و باتری این گوشی جدید هنوز مشخص نشده است ، اما احتمالاً اکنون که کنسول Google Play موجودیت آن را تأیید کرده است، شاید اطلاعات تکمیلی دیگری نیز در این مورد بتوان به دست آورد و خب این لازمه بررسی های بیشتر است. هرچند در حال حاضر میتوان نسبت به عرضه آن به بازار اطمینان حاصل کرد اما نمیتوان تاریخ دقیقی برای معرفی این گوشی متصور شد، لازم به ذکر است که مدل اصلی این گوشی که خاص کشور ژاپن ساخته شده بود ، تقریباً 445 دلار قیمت داشت.

گوشی

با نگاهی به مشخصات گوشی ، قیمت اکسپریا Ace II نباید بیش از 250 تا 300 دلار باشد ، اما با دانستن اینکه سونی تقریباً همیشه قیمت گوشی های خود را از حد متوسط بازار کمی بالاتر معرفی خواهد کرد پس باید انتظار داشت که این گوشی با قیمت نسبتا بالایی معرفی شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد