اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مدیر عامل شرکت Square: بیت کوین همه چیز را به سمت بهتر شدن تغییر می دهد

جک دورسی مدیر عامل شرکت Square Inc می گوید که "بیت کوین همه چیز را به سمت بهتر شدن تغییر می دهد." جک دورسی همچنین متعهد شد که "برای همیشه سعی در بهتر کردن بیت کوین خواهد کرد".

مدیر عامل شرکت Square: بیت کوین همه چیز را به سمت بهتر شدن تغییر می دهد.


جک دورسی مدیر عامل شرکت Square Inc می گوید که "بیت کوین همه چیز را به سمت بهتر شدن تغییر می دهد." جک دورسی همچنین متعهد شد که "برای همیشه سعی در بهتر کردن بیت کوین خواهد کرد". در همین حال ، Square و Ark Invest گزارشی منتشر کرده اند که بیت کوین را به عنوان یک عامل مهم در آینده انرژی های تجدید پذیر معرفی کرده اند.

جک دورسی

به دنبال اظهار نظر مدیر ارشد مالی این شرکت یعنی امریتا اهوژآ (Amrita Ahuja) ، مبنی بر اینکه این شرکت استراتژی خود را در قبال بیت کوین تغییر نداده است جک دورسی نیز توییت خود را در توییتر منتشر کرد.

امریتا اهوژآ گفته بود : "استراتژی ما در قبال بیت کوین تغییر نکرده است. همچنین ما عمیقا به این جامعه متعهد هستیم از جمله تلاش برای آینده ای سبزتر از طریق روش هایی که بیت کوین فراهم کرده است."

دورسی سپس در یک رشته توییت شرکت کرد که با این توییت آغاز شد: "نه جک ، نه ایلان ماسک و نه هیچ کس دیگری نمی تواند بیت کوین را تغییر دهد. بیت کوین جک ، ایلان و همه افراد دیگر را تغییر خواهد داد. " یکی دیگر از کاربران توییتر در مورد موسسات سرمایه گذاری سوال کرد بود و پرسید: "آیا این همان تهدیدی است که همه ما نگران آن هستیم؟

توییت

دورسی در پاسخ گفت:

| "هیچ فرد (یا موسسه ای) قادر به تغییر آن یا متوقف کردن آن نیست." |

این هفته ، ایلان ماسک ، مدیر عامل تسلا اعلام کرد که شرکت خودروهای الکتریکی وی پذیرش بیت کوین برای پرداخت ها را به حالت تعلیق درآورده است. این شرکت با بیان مسائل زیست محیطی اظهار داشت: "ما نگران افزایش سریع استفاده از سوخت های فسیلی برای استخراج و معاملات بیت کوین ، به ویژه ذغال سنگ هستیم که دارای بدترین میزان انتشار از هر نوع سوخت است." به دنبال اظهار نظر ایلان ماسک ، قیمت بیت کوین بسیار تحت تاثیر قرار گرفت و کاهش یافت.

ایلان ماسک

در ماه آوریل شرکت Square و Ark Invest یک مقاله با عنوان "بیت کوین به عنوان عامل مهم در آینده انرژی های تجدیدپذیر" منتشر کردند.

آرک در این مقاله نوشته است که : "از طریق داده های دنیای واقعی ، ما (Ark Invest) نشان دادیم که استخراج بیت کوین می تواند به شکل سرمایه گذاری در انرژی های خورشیدی (شبکه خورشیدی + باتری) مشوق سرمایه گذاران باشد. در نتیجه انرژی های تجدید پذیر میتوانند درصد بیشتری از توان شبکه را تولید کنند بدون اینکه هزینه انرژی ها بالا باشد. "

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد