اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ریزش بیشتر بیت کوین، همزمان با اظهارات ایلان ماسک

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا با اعلام فروش بیت کوین های ذخیره شده این شرکت حالا وارد بحث و جدل با با طرفداران ارز های دیجیتال در توییتر شده است. اظهاراتی که باعث ریزش 10 درصدی قیمت بیت کوین در 24 ساعت اخیر شده است.

ریزش بیشتر بیت کوین، همزمان با اظهارات ایلان ماسک



ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا با اعلام فروش بیت کوین های ذخیره شده این شرکت حالا وارد بحث و جدل با با طرفداران ارز های دیجیتال در توییتر شده است. اظهاراتی که باعث ریزش 10 درصدی قیمت بیت کوین در 24 ساعت اخیر شده است.

در تاریخ 16 مه ، ایلان ماسک به توییتی پاسخ داد که پیش بینی می کند تسلا ممکن است دارایی های بیت کوین خود را در این سه ماه تخلیه کند. او به سادگی پاسخ داد: "حتما".

یک کلمه ساده و روشن از ایلان ماسک موجب ریزش قیمت بیت کوین و همچنین کاهش بازار رمزارزها شد. احتمال فروش ۴۳,۲۰۰ بیت کوین که شرکت تسلا در ماه فوریه خریداری کرده است منجر به کاهش قیمت بیت کوین و رسیدن آن به ۴۲,۲۸۴ دلار شد.

تسلا

گفته میشود که پس از انتقاد ایلان ماسک نسبت مصرف انرژی بیت کوین و تعلیق آن از به عنوان ارز های پشتیبانی شده برای خرید ماشین های این شرکت، محبوبیت او را در جامعه ارز های دیجیتال بسیار کاهش داده است.
پیتر مک کورماک، میزبان پادکست (بیت کوین چکار کرد؟) What Bitcoin Did، اظهار داشت که انتقاد اخیر ایلان ماسک از بیت کوین دارای "مبنای ضعیفی" دارد. و اضافه کرد که حمایت ایلان ماسک از دوج کوین میتواند از او یک ترول عالی بسازد. به نظر می رسد اظهارات مک کورماک باعث واکنش ایلان ماسک شد به گونه ای که ایلان ماسک در یک توییت در واکنش به این موضوع گفت: "موضوعات ناخوشایند این چنینی باعث می شود من بیشتر به دنبال توسعه هرچه بیشتر دوج کوین باشم."

دوج کوین

بنتگ (Banteg) ، توسعه دهنده ارز Yearn Finance در مورد اظهارات ایلان ماسک گفته است که حمایت آشکار ایلان ماسک از دوج کوین نسبت به بیت کوین شامل یک طرح پیچیده پمپ برای دوج کوین است. او در این مورد گفت: "حدس می زنم شما برای تخلیه 28.34٪ از منابع دوج به تمام معامله گران خرد جهان نیاز دارید."

در زمان نگارش این خبر ، دوج کوین با قیمت 0.49 دلار با کاهش منفی %9.32 در 24 ساعت گذشته رو به رو بوده است.ریزشی که هفته قبل با حضور ایلان ماسک در یک برنامه تلویزیونی و به سخره گرفتن دوج کوین شروع شد.

ایلان ماسک همچنین اظهار داشت که به دلیل موقعیت های اجرایی قبلی خود در پی پل (PayPal) ، درک بهتری از پول نسبت به تحلیل گران رمزنگاری دارد.

او در این مورد گفت که :

" سلام به کارشناسان ارز های دیجیتال، آیا تاکنون نام PayPal را شنیده اید؟ ممکن است ... شاید من بیشتر از آنچه شما در مورد چگونگی کار پول می دانید ، بدانم. "

ایلان ماسک

مدیر عامل میکرواستراتژی و طرفدار برجسته بیت کوین ، مایکل سایلور ، با بیان تفاوت PayPal و بیت کوین در واکنش به این اظهارات گفت: "جهان به یک ذخیره ارزش غیرمتمرکز و ایمن مانند بیت کوین نیاز دارد. و نیازی به تبادلات متمرکزتر ، با امنیت کمتر و رشد کمتر که می گویی ندارد. "

در آگوست سال 2020 ، شرکت پیشرو در زمینه کسب و کار یعنی میکرواستراتژی (Microstrategy) اولین شرکتی بود که با خرید 21000 بیت کوین و قیمت کل 250 میلیون دلار این ارز دیجیتال را به ترازنامه مالی خود اضافه کرد.

بیت کوین طی 24 ساعت گذشته 10٪ کاهش یافته است و در زمان نوشتن این خبر با قیمت 44,458 دلار در حال خرید و فروش میباشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد