اونس طلا2323.48
مظنه15,276,000
18 گرم3,526,400
ارزش سکه34,416,828
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

خبری خوب به مشارکت کنندگان چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

شیشه بران با بیان اینکه در نمایشگاه طلای امسال به امر صادرات توجه ویژه‌ای صورت گرفته است، تصریح کرد: مسأله صادرات برای ما حیاتی است و نباید از کشورهای در حال رشد در این زمینه عقب بمانیم.

به گزارش سایت طلا ،رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت:مشارکت کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه طلا و فلزات گرانبها مشمول مالیات نمی‌شوند.

نایب رییس اتاق اصناف گفت: با توجه به تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی باید اقداماتی از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها در زمینه طلا و جواهر صورت بگیرد، نمایشگاه پل ارتباطی میان تولیدکننده و مصرف کننده و شاه راهی برای صادرات است.

هوشنگ شیشه بران با بیان اینکه باید از پتانسیل و امکانات نمایشگاه‌ها استفاده شود، گفت: نمایشگاه اصفهان به ویژه در حوزه طلا و جواهر یکی از برترین نمایشگاه‌هاست.

وی افزود: با جلسات متعددی که با مدیرکل دارایی استان برگزار شد مقرر شد مشارکت کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه طلا و فلزات گرانبها مشمول مالیات نمی‌شوند از این رو مشارکت کنندگان نگرانی نداشته باشند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان بیان کرد: شهرک طلا پس از ۱۵ سال تلاش همگانی در ماه‌های گذشته کلید خورده و مجوزهای لازم اخذ و جانمایی آن مشخص شده و آماده کلنگ زنی است.

 چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان

وی ادامه داد: ایتالیا کشوری صنعتی بوده اما تنها ۲ شهر آن دارای سایت نمایشگاهی است از این رو اصفهان می‌تواند پایلوت نمایشگاهی طلا شود.

نایب رییس اتاق اصناف با بیان اینکه در نمایشگاه طلای امسال به امر صادرات توجه ویژه‌ای صورت گرفته است، تصریح کرد: مسأله صادرات برای ما حیاتی است و نباید از کشورهای در حال رشد در این زمینه عقب بمانیم.

وی اضافه کرد: ویترین هر صنف و صنعتی نمایشگاه آن صنعت است، ۹۰ درصد تولید ماشین آلات طلا و جواهر در اصفهان ساخته می‌شود که نمونه‌های آن در عراق، افغانستان و کردستان موجود است و فعالان حوزه طلاو جواهر باید حاصل این تلاش را در نمایشگاه عرضه کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: تا زمانی که نیروی تربیت شده نداشته باشیم در سیستم کاری امروز با مشکل مواجه هستیم.

به گفته وی، محیط سالم کاری و کارکرد مورد نیاز از بابت علم و توانایی باید در نظر گرفته شود.

شیشه بران با اشاره به مشکلات صادرات طلا و جواهر تصریح کرد: بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار و گمرگ در امر صادرات دخیل هستند که باید در کنارهم مکمل یکدیگر باشند.

وی تصریح کرد: باید در شهر اصفهان که از قدیم منچستر ایران بوده و امروز بالاترین امکانات کاری و کارگری از جمله فولادمبارکه، ذوب آهن و صنایع را داریم باید قوانین محکم و مستحکم داشته باشیم که اگر نباشد به سر منزل مقصود نمی‌رسیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد