اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برگزاری نشست هم اندیشی اتحادیه های طلا و جواهر کشور در حاشیه نمایشگاه اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت:نمایشگاه‌ها محل امید فعالان اقتصادی استان است.

به گزارش سایت طلا ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته پنجم تا هشتم خردادماه در محل جدید نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی در نشست امروز گفت ویروس کرونا بسیاری از افراد دنیا را با صدمات جبران ناپذیری روبه‌رو کرده و امید هست هر چه زودتر به پایان این ویروس منحوث نزدیک شویم و بتوانیم نمایشگاه را همانند سالهای قبل برگزار کنیم تا امید در دل فعالان اقتصادی برگردد ورونق به بخش صنعت و اقتصاد بازگردد.

یارمحمدی عنوان کرد که نمایشگاه قبلی در حال حاضر محل امید شهروندان قرار گرفته و فرش های قرمز محل سابق نمایشگاه بین المللی اصفهان در جوار پل شهرستان چند روزی است زیر پای سالمندان اصفهانی که در نوبت تزریق واکسن کرونا قرار گرفته اند، پهن شده است.

چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان

وی با اشاره به اینکه پیک چهارم بیماری کرونا موجب تعطیلی نمایشگاه‌ها از اوایل اسفند سال گذشته تاکنون شد، خاطرنشان کرد: اکنون اصفهان در وضعیت نارنجی قرار دارد و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مجاز به برگزاری نمایشگاه ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

وی تاکید کرد: امروز به ازای هر ۴۰ متر یک نفر تراکم جمعیتی در نمایشگاه وجود دارد که این فضا در مقایسه با دیگر مراکز اقتصادی بسیار مناسب است. یارمحمدیان افزود: نمایشگاه اصفهان در برپایی نمایشگاه های مختلف همواره از نرم افزار ماسک استفاده می کند و در صورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا، افراد را به سمت قرنطینه هدایت می کند. همچنین در برگزاری نمایشگاه ها استفاده افراد از ماسک اجباری است و این موضوع به صورت صد درصدی رعایت می شود.

یار محمدیان گفت:با توجه به گسترش روز افزون تکنولوژی و گذار این صنعت از دوران سنتی به صنعتی برای دستیابی به بازارهای از دست رفته خود لزوم حضور در نمایشگاه‌ها به منظور نمایش آخرین تکنولوژی‌های ساخت روز دنیا ضروری به نظر می‌رسد.

به همین منظور و همانند سال‌های گذشته اصفهان به عنوان پایتخت طلایی ایران و قطب صنعتی تولید و عرضه فلزات گرانبها، خردادماه سال جاری میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌ها خواهد بود.

چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان

علی یارمحمدیان افزود: مشارکت کنندگان این نمایشگاه در زمینه‌ ماشین سازان، تولیدکنندگان طلا، طلافروشان، طراحان ،آموزشگاه‌ها، تولیدکنندگان دستگاه و مواد ضدعفونی کننده، فعالان حوزه هنرهای دستی فلزات گرانبها و فعالان حوزه گوهرسنگ‌ها خواهند بود.

وی ادامه داد: استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کردند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان از دو رویداد مهم از جمله میز طلای کشوری با محوریت انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان و نشست هم اندیشی روسای اتحادیه های طلا و جواهر سراسر کشور در راستای حل معضلات و مشکلات طلاسازان و تولیدکنندگان و صادرکنندگان در این نمایشگاه سخن گفت.

چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان

وی با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه طلا در اصفهان دارای ۶۰ غرفه است، اظهار کرد: ۷۰ درصد فضای نمایشگاهی به مباحث تخصصی و ۳۰ درصد توسط گالری داران و مصنوعات طلا به بازدید مردم اختصاص دارد.

یارمحمدیان گفت: ۲ زوم نمایشگاهی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع فضای سرپوشیده به نمایشگاه طلا اختصاص پیدا کرده و علاقمندان از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روز پنجم تا هشتم خردادماه می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، نمایشگاه‌ها محل امید فعالان اقتصادی استان است.

یارمحمدیان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه چهاردهمین نمایشگاه طلای اصفهان به عنوان نخستین نمایشگاه امسال با حضور پرقدرتی در این سایت برگزار شود و امید است با افزایش برپایی نمایشگاه های مختلف شاهد رونق فعالیت های اقتصادی شهر و کشور باشیم.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد