اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بانک مرکزی کره جنوبی در تلاش برای رصد معاملات ارز های رمزنگاری

بانک مرکزی کره جنوبی که نقش تنظیم کننده سیاست های پولی کره جنوبی را بر عهده دارد، قصد دارد اسنادی را از موسسات مالی برای ردیابی معاملات رمزنگاری شده از طریق حساب های بانکی بدست آورد.

بانک مرکزی کره جنوبی در تلاش برای رصد معاملات ارز های رمزنگاری


بانک مرکزی کره جنوبی که نقش تنظیم کننده سیاست های پولی کره جنوبی را بر عهده دارد، قصد دارد اسنادی را از موسسات مالی برای ردیابی معاملات رمزنگاری شده از طریق حساب های بانکی بدست آورد. بانک می گوید قیمت ارزهای رمزنگاری شده به طور مستقل از اقتصاد واقعی در نوسان است و افزود که رشد این بازار می تواند خطری برای سیستم مالی کشور باشد.

بانک

طبق اسنادی که برای یک قانونگذار در سئول ارسال شده است ، بانک مرکزی کره جنوبی قصد دارد از اختیارات خود برای نظارت بر معاملات رمزنگاری از طریق حساب های بانکی واقعی استفاده کند. در مکاتبات چو کیونگ هو از حزب قدرت مردم (People Power Party) ، این قانون تنظیم کننده را به ماده 87 قانون بانک کره معطوف کرده و اظهار می دارد:

"ما قصد داریم از اختیارات قانونی خود برای درخواست ارسال سند از موسسات مالی برای نظارت بر حجم معاملات ارزهای رمزنگاری شده از طریق حساب های بانکی استفاده کنیم."

طبق قانون ، بانک مرکزی کره هنگامی که کمیته سیاست های پولی برای اجرای سیاست های پولی و اعتباری خود را لازم می داند ، سوابق و مواد مختلف دیگر را نیز به دست خواهد آورد.

ارز دیجیتال

کره هرالد در مقاله ای گزارش داد ، اظهارات بانک مرکزی کره جنوبی نشان می دهد که این سازمان برخی از پیشرفت ها را در فضای رمزنگاری به عنوان تهدیدهای بالقوه برای سیاست های پولی به رسمیت می شناسد.

بانک مرکزی کره جنوبی از نوسانات قیمت ارز های رمز نگاری و رشد سریع بازار نگران است
بانک مرکزی کره جنوبی نگران ماهیت ناپایدار قیمت ارزهای رمزپایه و گسترش سریع بازار دارایی های دیجیتال است. در ماه آوریل ، قیمت ارز رمزنگاری پیشرو یعنی بیت کوین، به بالاترین رکورد رسید و قیمت هر بیت کوین به 72000 دلار رسید. ارزهای رمزپایه در شرق آسیا محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده اند و کره ای ها در زمینه سیستم عامل های تجارت و فرصت های سرمایه گذاری گزینه های زیادی دارند.

و حالا بانک مرکزی کره جنوبی هشدار میدهد که :

" بازار با سرعت بالایی در حال رشد است و این می تواند بر ثبات سیستم مالی تأثیر منفی بگذارد."

اخیراً اظهارات ایلان ماسک مبنی بر اینکه تسلا دیگر بیت کوین را قبول نخواهد کرد ، بازارهای رمزنگاری در کره جنوبی و نقاط مختلف در دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. ایلان ماسک؛ مدیر عامل شرکت سازنده اتومبیل های الکتریکی ایالات متحده یعنی شرکت تسلا این تصمیم را با نگرانی در مورد افزایش استفاده از سوخت های فسیلی برای استخراج ارز رمزنگاری شده توجیه کرد.

تسلا

سایر سازمانهای دولتی قبلاً گامهایی را برای افزایش نظارت بر فعالیتهای مربوط به رمزنگاری در کره جنوبی برداشته اند. واحد اطلاعات مالی روندهای غیرقانونی پول را در این بخش ردیابی می کند و کمیسیون خدمات مالی اکنون به موسسات مالی و مبادلات دارایی دیجیتال نیاز دارد تا غربالگری معاملات ارزهای رمزپایه را تشدید کند. علاوه بر این ، سیستم عامل های تجارت رمزنگاری ملزم به ارائه رسید به مقامات مالیاتی کشور از سال آینده هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد