اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دو رویداد مهم در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان

نشستی مهم در راستای مشکلات صنعت طلا در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه طلاو جواهر اصفهان برگزار می شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر در متفاوت ترین و بهترین سایت نمایشگاهی ایران برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به عبور از پیک چهام کرونا و آسیبهای شغلی و تعطیلیهای پی در پی امید می رود برگزاری نمایشگاه بتواند چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ رشد به کسب و کارهای این صنعت کمک کند.

نایب رییس اتاق اصناف از وجود نمایشگاه به عنوان بازوی مهم تولید یاد کرد و گفت ویترین صنف طلا و جواهر، نمایشگاه است.

وی بیان کرد نمایشگاه یک پل ارتباطی بین تولیدکننده و مصرف کننده و بخش صادرات کشور می باشد.

شیشه بران از مشارکت کلیه اتحادیه ها در شهرهای مختلف قدردانی کرد و گفت این نمایشگاه منحصر به اصفهان نمی باشد و حضور این عزیزان و فعالین به برگزاری هر چه بیشتر نمایشگاه قطعا کمک شایانی خواهد کرد و از تمام همکاران و روسای اتحادیه ها خواست با حضوری گسترده بتوانیم با آخرین تولیدات و ابداعات صنفی در شهرهای مختلف آشنا شویم.

وی از دو رویداد مهم و جدید در این نمایشگاه خبر داد و گفت اولین رویداد که با رایزنیهای مستمر با ریاست محترم اتحادیه طلا و جواهر تهران داشته ایم قرار شد جلسه ای با حضور اتحادیه های سراسر کشور در جهت حل مسائل و مشکلات صنفی داشته باشیم.
شیشه بران همچنین شهرک طلا را دومین رویداد مهم نمایشگاه خواند و گفت که جایگاه آن بعد از گذشت ده سال تلاش، عملیاتی شد و جزییات کامل آن در نمایشگاه امسال به همکاران داده خواهد شد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت:شهرک طلا یک شهرک تولیدی ،توریستی وگردشگری است که می تواند تمام تولیدات صنعت طلا و جواهر استان را به معرض فروش و نمایش بگذارد.


وی گفت:موقعیت شهرک طلا در مسیر جاده فرودگاه اصفهان و همجوار با شهر اصفهان می باشدکه در زمینی به مساحت 30 هکتار جانمایی شده است و کلیه کارگاههای طلاسازی از کوچک تا بزرگ در این شهرک مستقر خواهند شد.

وی در پایان از زحمات کلیه دست اندرکاران به خصوص آقای سید معلمی برگزارکننده محترم نمایشگاه قدردانی کرد و از تمام همکاران در اصفهان و سایر شهرها خواست که با وجود خودشان زینت بخش چهاردهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان باشند.

 نمایشگاه طلا و جواهر

ابراهیم محمدولی نیز در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا، اصفهان را یکی از قطب های بزرگ در صنعت طلا و هنر دانست.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: انتظار داریم با توجه به توانمندی و هنر قوی در اصفهان شاهد یکی از بهترین نمایشگاه ها در ایران و در سطح منطقه غرب آسیا باشد.

وی اظهار کرد که با توجه به توانمندیهای اصفهان هر ساله شاهد پیشرفت چشمگیر در اجرای نمایشگاه بوده و هستیم.

محمدولی اعلام کرد: هر آنچه این نمایشگاه تقویت شود صنعت طلا و جواهر کشور تقویت شده و هر مصنوعی که در این نمایشگاه عرصه شود نشان دهنده هنر ایرانی و توانمندی تولیدکنندگان ایرانی میباشد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی در شهرهای مختلف می توانیم به اجرای بهتر نمایشگاه کمک شایانی کنیم.

وی از شهرهای یزد ،مشهد ،ارومیه،تبریز، و سایر شهرها خواست تا در نمایشگاه اصفهان حضور پررنگی داشته باشند تا شاهد نمایشگاه خوب و در سطح ملی و در خور ایران عزیز باشیم.

محمدولی همچنین از تشکیل جلسه ای با هماهنگی ریاست اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در حاشیه این نمایشگاه برای حل مشکلات صنفی خبر داد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اجرای نمایشگاه را یکی از پر زحمت ترین کارهای اجرایی دانست و برای کلیه دست اندرکاران و مجریان برگزاری این نمایشگاه آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد