اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

7 عادت ساده که به زندگی شما تعادل می‌بخشند

ما در جهانی شیفته موفقیت زندگی می کنیم. هر کسی به هر طریقی میخواهد موفق شود. همچنین ما نمی توانیم درک کنیم که موفقیت را نمیتوان با نادیده گرفتن سایر عوامل مولفه های تاثیر گذار به دست آورد و تعادل در این میان مهم است.

7 عادت ساده که به زندگی شما تعادل می‌بخشند


ما در جهانی شیفته موفقیت زندگی می کنیم. هر کسی به هر طریقی میخواهد موفق شود. همچنین ما نمی توانیم درک کنیم که موفقیت را نمیتوان با نادیده گرفتن سایر عوامل مولفه های تاثیر گذار به دست آورد و تعادل در این میان مهم است. وقتی یک ناحیه از زندگی شما دچار مشکل می‌شود، همه حوزه های دیگر نیز دیر یا زود از آن پیروی می کنند و دچار مشکل خواهند شد. اگر می خواهید در زندگی موفق باشید باید سعی کنید تعادل را در زندگی خود حفظ کنید.

تعادل

و اما خبر خوب این است که شما می توانید با 7 عادت بسیار ساده و روزانه به جنبه های مهم در زندگی خود تعادل ببخشید :

1. روز خود را با دعا یا مراقبه شروع کنید
دستیابی به تعادل در زندگی با انتخاب شخصی و تصمیم شما برای تغییر شیوه زندگی شروع می شود. برای تحقق آن نیاز به نگرش و نظم و انضباط شماست. به همین دلیل دستیابی به تعادل در زندگی شما مستلزم داشتن یک هسته بسیار قوی است. اگر دوست ندارید بدانید که چه کسی هستید ، کجا هستید یا چه کاری انجام می دهید ، به احتمال زیاد سایر مناطق زندگی خود را نیز دوست نخواهید داشت و برای آن اهمیتی قائل نخواهید شد.

مراقبه

این کار را عادت کنید که روز خود را با دعا یا مراقبه شروع کنید. نماز خواندن یا مدیتیشن صبح به شما کمک می کند احساس کنید بیش از آنچه فکر می کنید ارزشمند هستید، بیش از آنچه فکر می کنید می توانید کارهای مختلف را انجام دهید و به این نکته پی ببرید که شما بیشتر از آنچه که فکر میکنید پتانسیل دارید. با خودتان ارتباط برقرار کنید ، خود را بشناسید ، بیشتر خود را تأیید کنید و درک کنید که شما میتوانید به اهداف بزرگ نیز دست پیدا کنید.

2. از خانواده خود غافل نشوید
زندگی خانوادگی منطقه ای است که بیشتر اوقات با تعادل کار و زندگی در ارتباط است. داشتن یک زندگی خانوادگی عالی مانند اوج دستیابی به تعادل بین کار و زندگی است. به هر حال ، این خانواده شما هستند که در هر موقعیتی در کنار شما هستند. وقتی همه چیز به پایان می‌رسد ، برخی از دوستی ها کمرنگ می شوند ، اما خانواده شما باقی می مانند.

خانواده

3. ارتباطات خود را از نظر شخصی و شغلی گسترش دهید
در کسب و کار، داشتن یک شبکه قوی به شما کمک می کند تا در مورد کسب و کار تبلیغات بیشتری انجام دهید و به توسعه آن بپردازید. در زندگی شخصی شما ، یک شبکه قوی به شما کمک می کند تا در زمینه های مختلف زندگی خود رشد کنید. که روش دیگری برای کمک به رسیدن به تعادل در زندگی است. با گسترش شبکه و ایجاد ارتباطات قوی ، می توانید از افراد دیگر بیاموزید ، دیدگاه خود را گسترش دهید و حتی چشم انداز زندگی خود را گسترش دهید.

ارتباطات

4- چیزی را دنبال کنید که واقعا در آن خوب هستید
برای بیل گیتس ، این محاسبات بود. برای مایکل جوردن ، بسکتبال بود. برای آلبرت انیشتین ، این فیزیک نظری بود. این سه آقای موفق در چه چیزی مشترک بودند؟ آنها می دانستند در چه چیزی عالی هستند.

اگر می خواهید در زندگی موفق شوید ، برتری در یک رشته خاص و یا یک حوزه خاص یک امر ضروری است. بهتر است در یک چیز عالی باشید اینکه در هرچیزی متوسط باشید نمیتواند به شما کمک کند که به موفقیت برسید.

کار

حداقل پانزده دقیقه را هر روز صرف بهبود آنچه در حال حاضر در آن مهارت دارید ، کنید. اگر اهل وبلاگ نویسی هستید ، پانزده دقیقه را به خواندن مقاله اختصاص دهید. اگر در بازاریابی مهارت دارید ، پانزده دقیقه را صرف مطالعه جدیدترین ابزارها و روندهای بازاریابی کنید. اگر در ورزش عالی هستید ، به درستی و بر اساس اصول ورزش کنید! هر کاری که می کنید ، اطمینان حاصل کنید که هر روز برای بهتر شدن تلاش می کنید.

5- کاری خلاقانه انجام دهید
امروزه بیشتر مشاغل بیش از تفکر خلاق به تفکر تحلیلی نیاز دارند. بسیاری از افراد نیز کارهای خلاقانه را غیرعملی می دانند و از این کار منصرف می شوند. شغل شما مهم نیست ، باید دنبال کارهای خلاقانه باشید. اگر شاغل هستید یا کسب و کار خاصی دارید ، برنامه ای برای جذب مشتری بیشتر ، انجام کارهای بیشتر ، معرفی محصولات بیشتر و رونق کسب و کار ایجاد کنید. توجه کنید که لازمه رسیدن به خلاقیت درواقع اشتیاق برای انجام دادن کار است.

خلاقیت

6. 30 دقیقه پیاده روی کنید
پنج کاری که باید هر روز انجام دهید ، روی موفقیت عاطفی ، رابطه ای و شخصی شما متمرکز است. اما ، برای دستیابی و لذت بردن از آن همه موفقیت ، باید در زمینه سلامت جسمی خود نیز موفق باشید. اگر مریض در رختخواب دراز بکشید ، نمی توانید از تمام موفقیت هایی که برای آن سخت تلاش کرده اید لذت ببرید.

پیاده روی

عادت کنید که هر روز 30 دقیقه پیاده روی کنید، به باشگاه بروید، یعنی تحرک لازم را برای بدن خود فراهم کنید. بسیاری از مزایای مختلف از فعالیت های بدنی و بسیاری از روش های مختلف برای انجام آن وجود دارد. آنچه برای شما مفید است را پیدا کنید و آن را به طور مداوم انجام دهید.

7. فرصت های کوچک باعث رشد شما میشوند

سعی کنید در استفاده از فرصت های کوچک دقیق باشید و اجازه ندهید انچه که در اختیار دارید را به شکل چیزی که همیشه وجود دارد. در واقع اینکه شما همیشه منتظر باشید تا یک فرصت خوب را شکار کنید و با استفاده از آن رشد کنید یک تصور اتشباه است. این ذهنیت میتواند به راحتی تعادل در زندگی را از بین ببرد.

تعادل

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد