اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تخم مرغ ها بهترین دوست سلامت قلب شما هستند

تخم مرغ به یکی از اصلی ترین منابع چربی کلسترول شناخته می شود پس شاید با خودتان فکر کنید که تخم مرغ دشمن سلامتی شما است. در این مطلب حقیقت را به شما خواهیم گفت.

تخم مرغ ها بهترین دوست سلامت قلب شما هستند


تخم مرغ به یکی از اصلی ترین منابع چربی کلسترول شناخته می شود پس شاید با خودتان فکر کنید که تخم مرغ دشمن سلامتی شما است. در این مطلب حقیقت را به شما خواهیم گفت.

دستورالعمل های رژیم غذایی تا سال 2015 کلسترول را ماده ای خطرناک برای سلامت انسان می دانستند اما در این سال اعلام شد که کلسترول خطری برای سلامتی ندارد اما با این حال همچنان توصیه می شود که مصرف کلسترول باید محدود شود. در الگوی غذایی سالم به سبک آمریکا توصیه شده در دستورالعمل های رژیم غذایی 100 تا 300 میلی گرم کلسترول وجود داشته باشد و این درحالی است که یک تخم مرغ بزرگ حاوی حدود 190 میلی گرم کلسترول است.

تخم مرغ

مطالعه جدیدی که در ژورنال انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است ارتباط بین مصرف کلسترول و بیماری های قلبی عروقی را نشان می دهد. خیلی زود است که بخواهیم تصمیم بگیریم که کلسترول تماما برای سلامتی انسان ها ضرر دارد و یا می تواند از سلامتی آن ها حمایت کند. پس به تحقیقات بیشتری در این زمینه نیاز داریم.

در حالی که تحقیقات در مورد تخم مرغ همچنان در حال تکمیل است برخی از توصیه ها در مورد سلامت قلب ثابت مانده است. برای ارتقا سلامت قلب سعی کنید غذاهای غنی از فیبر محلول، چربی های اشباع نشده و اسیدهای چرب امگا 3 را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

منابع خوب فیبر محلول عبارتند از: جو دوسر، کتان، توت، میوه های خانواده مرکبات، سیب، گلابی ها، لوبیا و نخود فرنگی.

گلابی

منابع خوب چربی های اشباع نشده شامل: روغن زیتون، روغن کانولا، روغن بادام زمینی، کره طبیعی بادام زمینی، آووکادو، گردو و کتان.

روغن زیتون

منابع خوب اسیدهای چرب امگا 3 عبارتند از: ماهی آب سرد (ماهی آزاد ، ماهی تن ، ساردین و ​​شاه ماهی)، گردو، کتان و روغن کانولا

گردو

برای افزودن بیشتر چربی و فیبرهای سالم به صبحانه خود این نکات را امتحان کنید:

اسموتی

میوه ها را به غلات صبحانه یا ماست اضافه کنید.

به همراه وعده غذایی خود یک سیب یا گلابی میل کنید.

کره بادام زمینی را به همراه نان تست در وعده صبحانه بخورید.

کتان را به غلات صبحانه ، ماست یا اسموتی اضافه کنید.

گردو را به غلات صبحانه و شیرینی و کلوچه و نان اضافه کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد