اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با این ترفند ها الکتریسیته لباس را از بین ببرید

الکتریسیته لباس یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی با آن درگیر هستند. هوای خشک و اصطکاک باعث به وجود آمدن بار الکتریکی در لباس ها شده و الکتریسیته لباس را ایجاد می کند.

با این ترفند ها الکتریسیته لباس را از بین ببرید


الکتریسیته لباس یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی با آن درگیر هستند. هوای خشک و اصطکاک باعث به وجود آمدن بار الکتریکی در لباس ها شده و الکتریسیته لباس را ایجاد می کند.

الکتریسیته لباس می تواند باعث خراب شدن لباس و چروک شدن آن هنگام پوشیدن شود. همچنین باعث چسبندگی پارجه لباس شده و می تواند خارش بدن ایجاد کند.

مهم ترین دلیل ایجاد الکتریسیته ساکن موجود در لباس مالیده شدن آنها به یکدیگر بوده و معمولا پارچه هایی که با نخ مصنوعی تولید شده اند بیش از بقیه دچار الکتریسیته می شوند.

استفاده از خشک کن ماشین لباس شویی یکی از دلایل ایجاد الکتریسته ساکن موجود در لباس ها است. در ادامه ما ترفند هایی را به شما خواهیم گفت که با آنها دیگر با مشکل الکتریسیته لباس ها رو در رو نخواهید شد.

الکتریسیته لباس

اگر به الکتریسته لباس حساسیت دارید از خرید لباس هایی که با الیاف مصنوعی تولید شده اند خودداری کنید. الیاف طبیعی رطوبت را بهتر حفظ کرده و کمتر دچار الکتریسیته ساکن می شود.

از نرم مایع نرم کننده یا سرکه سفید در کنار شوینده اصلی لباس ها استفاده کنید. این کار باعث می شود تا اصطکاک موجود میان لباس ها کاهش یافته و کمتر دچار الکتریسیته ساکن شوند.

اگر فضای مناسبی در بیرون از خانه برای خشک کردن لباس ها در اختیار دارید از خشک کن استفاده نکنید. همچنین در صورت نیاز توجه داشته باشید که از دور های پایین تر خشک کن استفاده کنید.

ماشین لباسشویی

لباس های دارای الیاف طبیعی و مصنوعی را به صورت جداگانه شسته و خشک کنید. همچنین موقعی که لباس را از خشک کن خارج می کنید آن ها را تکان دهید تا الکتریسیته بهه وجود امده در انها کاهش یابد.

از اسپری های مخصوص ضد الکتریسیته ساکن استفاده کنید. این اسپر ها به خصوص در شرایط ضروری می توانند به شما برای از بین رفتن الکتریسیته لباس کمک کنند.

در صورتی که وقت زیادی ندارید و یا می خواهید از خانه بیرون بروید، می توانید یک آویز از جنس سیم را برداشته و آن را بر روی لباس خود بکشید. این کار بخش بزرگی از الکتریسیته لباس را از بین می برد.

آویز

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد