اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد آلت کوین ها همزمان با تلاش بیت کوین برای ایجاد حمایت در 50،000 دلار

همزمان با تلاش گاو ها برای ایجاد حمایت 50,000 دلای برای بیت کوین حالا شاهد رشد برخی از آلت کوین ها مانند متیک (MATIC) و کاردانو (ADA ) در بازار ارز های دیجیتال هستیم.

رشد آلت کوین ها همزمان با تلاش بیت کوین برای ایجاد حمایت در 50،000 دلار


همزمان با تلاش گاو ها برای ایجاد حمایت 50,000 دلای برای بیت کوین حالا شاهد رشد برخی از آلت کوین ها مانند متیک (MATIC) و کاردانو (ADA ) در بازار ارز های دیجیتال هستیم. در حال حاضر و در زمان نوشتن این خبر بیت کوین با قیمت 48300 دلار در صرافی های مختلف در سطح در حال خرید و فروش میباشد.

رشد دوباره دوج کوین و بازار آلت کوین ها

بیت کوین (BTC) همچنان به دنبال راهی برای گذر از وضعیت حال حاضر خود است و در تلاش است تا بتواند به حمایت 50 هزار دلار برسد و این در حالی است که حجم بازار اتریوم و سایر آلت کوین ها از از 13 مه نیز بالاتر رفته است.

همزمان با اعلام کوین بیس مبنی بر لیست شدن دوج کوین در این صرافی و همچنین توییت ایلان ماسک مبنی بر اینکه این که " در حال کار با توسعه دهندگان دوج کوین برای بهبود کارایی معاملات این ارز دیجیتال است قیمت آن با افزایش 47 درصدی رو به رو شد.

بازار

در حالی که بسیاری از آلت کوین ها در طی دوره بهبود وضعیت خود رشد های دو رقمی را تجربه کرده اند ، قیمت بیت کوین همچنان در سطح 50،000 دلار و پایین تر باقی مانده است. زیرا کیف پول هایی که حاوی حداقل 1000 بیت کوین می باشد در مقایسه با ماه قبل 4.7 درصد کاهش یافته است ، که نشان دهنده چرخش سرمایه گذاران به سایر بازار ها و یا بازار آلت کوین ها می‌باشد.

رکورد جدید اتریوم همزمان

داده های کوین تلگراف (Cointelegraph) و تریدینگ (TradingView) نشان می دهد که در حالی که بیت کوین در وضعیت رنج (RANGE) به سر میبرد ، تقاضا برای اتریوم منجر به افزایش 18 درصدی آن شد و توانست قیمت این ارز دیجیتال را به 4173 دلار برساند.

اتریوم

داده های گلاس نود (Glassnode) نشان می دهد که کیف پول هایی که حداقل 32 اتریوم را نگه داشته اند در ماه های اخیر به طور مداوم کاهش یافته اند و این امر حاکی از آن است که علاقه سرمایه گذاران به تصمیم شبکه اتریوم برای تغییر شبکه از حالت اثبات کار به اثبات سهام در حال کاهش است.

رشد سایر آلت کوین ها در بازار

هنوز در مورد اینکه آیا آلت سیزن شروع شده است یا نه تردید هایی وجود دارد. اما با کاهش دامیننس بیت کوین شاهد گرایش سرمایه گزاران به سمت آلت کوین ها خواهیم بود.

دامیننس

ارز هایی دیجیتالی که در این هفته رشد بالایی را تجربه کردند

یکی از آلت کوین هایی که توانست به رشد خوبی دست پیدا کند Polygon (MATIC) است که طی 24 ساعت گذشته 60٪ افزایش قیمت داشته است و به بالاترین قیمت خود یعنی 1.75 دلار رسیده است. پروژه دیگری که قیمت آن در 13 مه 45 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد ، iExec RLC (RLC) است ، یک شبکه محاسبات ابری غیرمتمرکز که در اوایل هفته پس از اعلام صرافی Coinbase برای لیست شدن آن به رشد بالایی رسید.

از دیگر عملکردهای قابل توجه می توان به افزایش 80 درصدی قیمت Ergo (ERG) و 48 درصدی قیمت Sora (XOR) اشاره کرد که قیمت این توکن را به بالای 800 دلار رساند. در حال حاضر محدودیت کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده 2.307 تریلیون دلار و میران تسلط بیت کوین بر بازار ارز های دیجیتال 40.3٪ است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد