اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اپل در حال آزمایش حالت 3D برای آیفون و آیپد های جدید خود است

حق ثبت اختراعی که اخیرا به اپل اعطا شده یعنی تقسیم صفحه نمایش دستگاه های الکترونیکی نشان می دهد که اپل به دنبال استفاده از نمایشگرهای سه بعدی و بدون استفاده از عینک های خاص بوده است.

اپل در حال آزمایش حالت 3D برای آیفون و آیپد های جدید خود است


آیا به یاد دارید که چه زمانی گوشی های اندرویدی با صفحه نمایش سه بعدی در دسترس قرار گرفتند؟ و کاربران برای دیدن فیلم های سه بعدی مجبور به استفاده از یک عینک خاص نبودند. HTC Evo 3D و LG Optimus 3D دو مدل از این دست بودند که تصاویر سه بعدی را در فیلم های سازگار با YouTube ، برنامه های خاص و عکس هایی که با دوربین های سه بعدی روی گوشی گرفته شده اند به کاربران ارائه می دهند.

LG

اشکالاتی از جمله عدم وجود برنامه های سازگار سه بعدی کافی ، عدم امکان به اشتراک گذاری عکس های سه بعدی با ساخت و مدل متفاوت تلفن و سردردهایی که برخی از کاربران پس از خیره شدن به نمایشگر سه بعدی از آن رنج برده اند ، وجود دارد. عصر سه بعدی آنقدرها دوام نیاورد ، اما می تواند با یک بازگشت خوب همراه شود. حق ثبت اختراعی که اخیراً به اپل اعطا شده و Split-Screen Driving of Electronic Electronic Display Display (نمایش تقسیم صفحه نمایش دستگاه های الکترونیکی) نشان می دهد که اپل به دنبال استفاده از نمایشگرهای سه بعدی و بدون استفاده از عینک های خاص بوده است.

سه بعدی
اپل می گوید: "تهیه این نوع محتوا در دستگاه های چند منظوره مانند تلفن های هوشمند یا تبلت ها بدون ایجاد مصنوعات قابل مشاهده مانند تاری حرکت ، جبران کننده های درخشندگی یا سایر اثراتی که می تواند برای آنها ناخوشایند یا حتی سرگیجه آور باشد ، دشوار است. هنوز هم ، اپل برنامه ای برای ایجاد تصاویر سه بعدی بدون استفاده از عینک یا لوازم جانبی دیگر برای iPhone یا iPad دارد. اپل می گوید تا زمانی که تصویری با تصویری که به هر چشم ارسال می شود تقسیم شود ، می توان جلوه سه بعدی ایجاد کرد و این امر باعث می شود تا اپل درباره چیزی که "حالت تقسیم صفحه" نامیده می شود بیشتر پیگیر باشد.

اپل

در حالت تقسیم صفحه ، هر چشم نمای متفاوتی از یک تصویر بدست می آورد و بنابراین جلوه سه بعدی را ایجاد می کند. طرح اپل شامل استفاده از نمایشگر "نمایش محتوا برای چشم چپ بیننده و قسمت دوم نمایشگر برای نمایش محتوا برای چشم راست بیننده است." اپل خاطرنشان می کند که در حالت تقسیم صفحه ، ردیف های پیکسل به طور جداگانه کنترل می شوند.

علی رغم دریافت حق ثبت اختراع ، بعید است که به زودی شاهد آیفون سه بعدی باشیم. اپل موارد دیگری را نیز در لیست کارهای خود قرار داده است که در درجه اول قرار دارد مانند نرخ تازه سازی 120 هرتز که در مدل های آیفون 13 پرو انتظار می رود صفحه را 120 بار در ثانیه به روز می کند. این کار درواقع نرم افزاری نرم و روان را برای بازی های ویدیویی ارائه می دهد. گفته می شود که اپل همچنین در حال کار بر روی یک آیفون تاشو است که به احتمال زیاد در سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد