اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

میزان رشد تورم آینده قیمت طلا را مشخص خواهد کرد

پس ار رشد شدید قیمت طلا در هفته گذشته، بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که طلا به حرکات صعودی خود ادامه دهد اما داده های مربوط به تورم مسیر حرکت آن را مشخص خواهد کرد.

میزان رشد تورم آینده قیمت طلا را مشخص خواهد کرد


پس ار رشد شدید قیمت طلا در هفته گذشته، بسیاری از کارشناسان انتظار دارند که طلا به حرکات صعودی خود ادامه دهد اما داده های مربوط به تورم مسیر حرکت آن را مشخص خواهد کرد.

از روز دوشنبه و با بازشدن بازار های جهانی پس از رشد قدرتمند هفته گذشته، طلا در حال نوسان در محدوده 1830 دلار بوده است و این نشان دهنده انتظار خریداران برای اطلاع از داده های مربوط به تورم می باشد.

امروز قرار است داده های مربوط به تورم ایالات متحده و همچنین قیمت کالا ها برای مصرف کنندگان منتشر شود که تاثیر بسیار زیادی بر روی بازار های مختلف مانند طلا خواهد گذاشت.

افزایش قیمت کالا های مختلف در کشور چین نشان دهنده افزایش شاخص قیمت تولید کننده بوده که در نتیجه باعث افزایش نگرانی ها نسبت به بالا تر رفتن میزان تورم در ایالات متحده شده است.

تورم چین

فدرال رزرو همچنان در حال ادامه دادن به سیاست های مالی سازگار خود بوده و بارها به شکل روشنی بیان کرده است که افزایش تورم موقتی خواهد بود و سیاست های خود را تغییر نخواهد داد.

اما سرمایه گذاران نگرانند که افزایش نسبتا شدید تورم می تواند فدرال رزرو را مجبور به تغییر در سیاست های مالی خود کند. پیش بینی می شود تورم در ماه آپریل 3.6 درصد رشد کرده باشد.

روز گذشته پس از انتشار داده های کشور چین و افزایش نگرانی ها نسبت به تورم، سرمایه گذاران از بازار های ریسک پذیر مانند بازار سهام خارج شده که در نتیجه ان شاهد افت شاخص های بورس جهانی بودیم.

از طرف دیگر بازده 10 ساله خزانه داری ایالات متحده افزایش یافته و 1.62 درصد رسید که مهم ترین عامل کاهشی شدن قیمت طلا در روز گذشته بود.

در همین حین داده های مربوط به فرصت های شغلی منتشر شده که نشان دهنده بهبود آن می باشد. طبق داده های به دست آمده فرصت های شغلی در ماه گذشته 8.12 میلیون افزایش را تجربه کرده است.

کارشناسان با توجه به این گزارش و گزارش مربوط به مشاغل که در هفته گذشته منتشر شد بر ای عقیده اند که شغل وجود دارد اما شرکت ها نمی توانند کارکنان مورد نیاز خود را پیدا کنند.

دلار آمریکا نیز در روز گذشته افت شدید در برابر دیگر همتایان خود مانند یورو نشان داده و شاخص آن با افت مواجه شد. قیمت نفت نیز با وجود نزولی بودن در ابتدای روز، صعودی به کار خود پایان داد.

طلا

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد