اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
 

7 تکنیک موثر برای مدیریت استرس در شرایط بحرانی

در این دنیا هیچکس را پیدا نخواهید کرد که به شما بگوید در زندگی خود استرس را تجربه نکرده است. استرس بر همه ما تأثیر می گذارد. برخی شاید در کنترل تاثیرات منفی استرس بر زندگی قدرت داشته باشند و برخی نیز شاید مغلوب قدرت مخرب آن در زندگی خود شوند.

7 تکنیک موثر برای مدیریت استرس در شرایط بحرانی


در این دنیا هیچکس را پیدا نخواهید کرد که به شما بگوید در زندگی خود استرس را تجربه نکرده است. استرس بر همه ما تأثیر می گذارد. برخی شاید در کنترل تاثیرات منفی استرس بر زندگی قدرت داشته باشند و برخی نیز شاید مغلوب قدرت مخرب آن در زندگی خود شوند. کسی که می تواند استرس را در زندگی شما کنترل کند ، شما هستید. همچنین این مسئولیت شماست که درمورد چگونگی زندگی خود می توانید پاسخگو باشید.

کار

7 تکنیک مدیریت استرس یک جعبه ابزار از استراتژی ها را تشکیل می دهد که می توانید در هر زمان که احساس استرس می کنید و می خواهید زندگی خود را به حالت قبل برگردانید از آنها استفاده کنید. هرچه بیشتر از این ابزارها استفاده کنید ، در کنترل سطح استرس خود نیز پیشگیرانه عمل خواهید کرد. با کنترل استرس خود ، تأثیر منفی آن را بر کیفیت زندگی خود را به حداقل می رسانید.

1. 5 فایده ای را که هنگام کنترل فشار روحی خود به دست خواهید آورد ، یادداشت کنید
هنگام ایجاد تغییر یا اجرای هر چیز جدید در زندگی ، مهم است که مزایای آن را برای خود روشن کنید. وقتی مزیت های انجام یک کار را برای خود می نویسید در واقع انگیزه بیشتری برای انجام دادن آن کار ها به دست خواهید آورد. وقتی که این 5 مزیت را نوشتید ، این 2 سوال را از خود بپرسید:

"هدفی که می خواهم به آن برسم چیست؟"
"منافع من برای دستیابی به این هدف چیست؟"

استرس

2. خودشناسی
مدتی را صرف شناختن خود ، شخصیت ، نقاط قوت ، کارهایی که دوست ندارید انجام دهید و دوست دارید انجام دهید. هدف از این تمرین آگاهی بیشتر از خود است تا بتوانید به سرعت بفهمید چه چیزهایی در زندگی شما را تحت فشار قرار می دهند و چگونه می توانید این فعالیت ها را مدیریت کنید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشد. وقتی بدانید که هستید و چه چیزهایی برای شما مهم است ، برای مدیریت فعالیتهای منفی عملکرد بهتری خواهید داشت.

خودشناسی

3. به طور منظم ورزش کنید



ورزش منظم در زندگی باعث ایجاد انعطاف پذیری جسمی برای کنترل استرس می شود. بدن شما در صورت تناسب بهتر می تواند با استرس مبارزه کند. در کنار ورزش منظم ، داشتن وعده های غذایی سالم و متعادل به همان اندازه مهم است.

ورزش

4. تکنیک های آرامش را یاد بگیرید و تمرین کنید
تحقیقات نشان می دهد که مدیتیشن روزانه ممکن است مسیرهای عصبی مغز را تغییر دهد و شما را در برابر استرس مقاوم کند. روش های آرام سازی که می توانید برای مدیریت استرس امتحان کنید ، مدیتیشن ، یوگا یا تای چی است. شما در زندگی خود همیشه با استرس روبرو خواهید شد و با آرامش ذهن خود به بدن خود زمان می دهید تا از این حوادث استرس زا بهبود یابد و به خوبی گذر کند.

آرامش

5- متعهد شوید که وقت خود را با افرادی که لبخند می زنند بگذرانید
هرچه استرس بیشتری داشته باشیم ، احتمال خارج شدن از حلقه دوستان و خانواده بیشتر است. استرس ، اگر این اجازه را بدهیم ، استرس می تواند زندگی ما را از نظر جسمی و روحی تحت تاثیر قرار دهد. در اطراف خود با افرادی که برای شما شادی ، تشویق و حمایت به ارمغان می‌آورند ارتباط داشته باشید.

لبخند

هنگامی که شما توسط افرادی احاطه شده اید که شما را دوست دارند و از شما حمایت می کنند. خندیدن با صدای بلند و خندیدن زیاد راهی عالی برای مدیریت سطح استرس در زندگی شما است. هرچه در زندگی بیشتر بخندید ، "کیفیت زندگی" شما بهتر خواهد شد.

6. سپاسگزار باشید
سپاسگزاری یکی از موثرترین راه ها برای کنترل موفقیت آمیز استرس در زندگی شما است. هر روز سعی کنید تا چیز هایی را بابت آن ها سپاسگذار هستید را یادداشت کنید و برای خود یادآوری کنید. این کار یک چشم انداز خوش بینانه و امیدوار کننده از زندگی شما را در حال حاضر به شما می دهد. برای مدیریت موفقیت آمیز استرس در زندگی ، خوش بینی و امید دو ماده اصلی مورد نیاز شما هستند. بدون آنها توانایی شما در مدیریت موثر استرس بسیار دشوارتر است.

سپاسگزار

7. متعهد به اقدام و انجام آن
اگر اجازه دهید استرس به زندگی شما نفوذ کند به راحتی میتواند زندگی شما را تسخیر کند و اجازه هیچ کاری را به شما ندهد. ما در دنیای تغییر و اختلال مداوم زندگی می کنیم ، بنابراین همیشه با تهدیدی به نام استرس رو به رو خواهید بود. متعهد شوید که برای مدیریت تأثیری که استرس بر زندگی شما دارد ، اقدامی انجام دهید و در این باره کاری انجام دهید. شما تنها کسی هستید که قدرت انجام آن را دارید.

ثبات

خبر های فعال سایت 0

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد