اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تجزیه و تحلیل قیمت طلا، در انتظار صعود بیشتر قیمت طلا باشیم؟

به دنبال صعودی شدن قیمت طلا از هفته گذشته بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که این حرکت صعودی ادامه پیدا خواهد کرد.

تجزیه و تحلیل قیمت طلا، در انتظار صعود بیشتر قیمت طلا باشیم؟


به دنبال صعودی شدن قیمت طلا از هفته گذشته بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که این حرکت صعودی ادامه پیدا خواهد کرد.

امروز صبح در پی عدم توانایی شاخص دلار برای بهبود بیشتر، طلا توانست تا 1837 دلار رشد کرده و پس از آن تا قیمت روز گذشته خود یعنی 1735 دلار بازگشت و بدون تغییر باقی ماند.

با توجه با ثابت ماندن بازده خزانه داری ایالات متحده و همچنین عدم توانایی شاخص دلار برای بهبود بیشتر و همچنین سیگنال های متناقض فدرال رزرو درباره سیاست های مالی، قیمت طلا در حال نوسان زیر 1840 دلار است.

خریداران در حال حاضر محتاطانه به بازار طلا نگاه کرده و در انتظار داده های مربوط به قیمت مصرف کنندگان و تورم ایالات متحده هستند که در روز آینده منتشر خواهند شد.

مقاومت ایجاد شده در بالا ترین قیمت طلا در روز گذشته یعنی 1845 دلار یک خط نزولی ایجاد کرده (نمودار بالا) و قیمت طلا را در زیر 1840 نگه می دارد. حرکت پایدار قیمت طلا در بالای این خط نزولی برای ادامه رشد قیمت طلا ضروری است.

نمودار های فنی طلا همچنان امیدوار کننده بوده و نشان دهنده حرکت صعودی قیمت طلا هستند. کارشناسان انتظار دارند که قیمت این فلز گرانبها در مسیر صعودی باقی بماند.

هرچند باید توجه داشت که انتشار داده های مربوط به دستمزد ها در بخش غیر کشاورزی باعث شد تا علاقه نسبت به بازار دارایی های ریسک پذیر تر افزایش یافته که باعث ایجاد فشار بر روی دارایی های امن مانند طلا می شود.

با این وجود تحلیلگران بر این اعتقادند که گزارش های معطوف به بیکاری و مشاغل نشان دهنده این است که طلا از موقعیت خوبی برخوردار بوده و می تواند به سمت 1850 دلار حرکت کند.

اگر به نمودار ماهانه (نمودار بالا) قیمت طلا نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که طلا پس از تجربه حرکت نزولی قبلی، هم اکنون شرایط خوبی برای افزایش قیمت و صعود به سمت مقاومت روانی در 1850 دلار را دارد.

در صورتی که طلا بتواند مقاومت پیش روی خود در سطح 1850 دلار را بشکند یک سلسله حرکت صعودی جدید را آغاز کرده که قیمت ان را به سطوح بالاتری سوق می دهد.

با این شرایط می توان گفت هفته های آینده برای بازار طلا بسیار مهم خواهند بود. طلا برای ادامه روند صعودی خود نیاز دارد ماه را با رشد مثبت پشت سر قرار دهد.

نمودار هفتگی طلا همانطور که در بالا مشاهده می کنید یک حرکت وی شکل را نشان می دهد که به معنای یک اصلاح در قیمت ها پیش از حرکت صعودی مجدد است.

در این شرایط بازار طلا ممکن است به دنبال یک اصلاح روزانه برای رشد بیشتر باشد. یک اصلاح در قیمت ها می تواند باعث رشد قیمت طلا شده و وضعیت فلز زرد را در هفته آینده بهبود ببخشد.

نمودار روزانه نیز نشان دهنده حرکت صعودی در بازار طلا است. در صورت اصلاح قیمت طلا و ورود آن به محدوده 1830 دلار می تواند زمینه یک رشد قدرتمند برای طلا را ایجاد کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد