اونس طلا2202.19
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

رونمایی از نخستین محصول واکسن کوو ایران برکت/ایران دیگر نیازی به واردات واکسن کرونا ندارد

نخستین محصول تولید انبوه واکسن «کوو ایران برکت» در فاز یک کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام، امروز رونمایی می‌شود.

به گزارش سایت طلا، نخستین محصول تولید انبوه واکسن «کوو ایران برکت» در فاز یک کارخانه تولید واکسن ستاد اجرایی فرمان امام، امروز رونمایی می‌شود.

سیدرضا مظهری مدیر اجرایی طرح واکسن «کوو ایران برکت» گفت: بعد از عبور از مرحله نیمه صنعتی، وارد مرحله تولید انبوه واکسن کوو ایران برکت شدیم و قرار شد ۲ خط صنعتی آماده شود که خط اول تولید آماده شده و خط دوم هم در حال آماده شدن است.

وی افزود: با راه اندازی این دو خط تولید تا پایان شهریور ۱۴۰۰ ( با احتساب ظرفیت ۳ میلیون دوز خط اول) توان عرضه ماهانه ۲۰ میلیون دوز واکسن کووایران برکت فراهم می‌شود.

تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی واکسن کوو ایران، ۹ دی ۱۳۹۹ بر روی سه داوطلب آغاز شد.

بر همین اساس، مطالعات بالینی مرحله سوم واکسن «کوو ایران برکت» پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شد.

آن طور که حجت نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عنوان داشته است؛ تولید یک میلیون دوز واکسن کوو ایران برکت، تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

ایران دیگر نیازی به واردات واکسن کرونا ندارد

عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: واکسن برکت به زودی به بازار می‌آید و از نظر اثربخشی و مصونیت تمام فاکتورهای لازم را دارد.

مینو محرز روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت در مراسم رونمایی از اولین تولید انبوه واکسن کرونای برکت در استان البرز، گفت: امروز روز بسیار بزرگی است، ساخت چنین سایتی نشان از توانمندی کشور در حوزه پزشکی است. این افتخار حاصل تلاش نخبگان و جوانانی است که شبانه‌روزی برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با تولید واکسن کرونای ایرانی دیگر به واردات واکسن از کشورهای خارجی نیاز نداریم، افزود: این واکسن به زودی به بازار می‌آید و از نظر اثربخشی و مصونیت تمام فاکتورهای لازم را دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد