اونس طلا2376.18
مظنه16,601,000
18 گرم3,832,300
ارزش سکه37,402,053
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

اگر از زیاد نشستن خسته شده اید این تمرینات را انجام دهید

نشستن یکی از عادی ترین عادت های روزمره و جزو جدایی ناپذیر بسیاری از مشاغل است در حالی که زیاد نشستن می تواند زندگی و سلامت شما را به خطر بیندازد.

اگر از زیاد نشستن خسته شده اید این تمرینات را انجام دهید


نشستن یکی از عادی ترین عادت های روزمره و جزو جدایی ناپذیر بسیاری از مشاغل است در حالی که زیاد نشستن می تواند زندگی و سلامت شما را به خطر بیندازد.

احتمالاً این جمله را نشنیده اید که می گویند "نشستن سیگار کشیدن جدید است". بسیاری از ویژگی های زندگی مدرن مانند نشستن زندگی را راحت تر کرده است اما به نوبه خود می تواند به سلامتی ما آسیب برساند.

حتی اگر شما یک فرد ورزشکار هستید و صبح زود به ورزش می روید و تمرینات ورزشی خود را رها نمی کنید اما بازهم مهم است که در طول روز حرکت کنید تا جریان خون شما ادامه یابد. این تمرینات ساده می تواند به شما کمک کند تا خون شما در حالی که در محل کار خود نشسته اید، در حال تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود هستید یا در طول یک سفر طولانی جاده ای قرار دارید، جریان داشته باشد.

1. کشش بالای سر: در حالی که بازوهای خود را به سمت بالا می کشید، نفس بکشید و نفس خود را حبس کنید و وقتی بازوها را پایین می کشید، بازدم انجام دهید.

کشش

2. پیچ خوردن تنه: باسن خود را بر روی صندلی ثابت نگه دارید و از ناحیه کمر به طور کامل یک بار به سمت راست و یک بار به سمت چپ نیم تنه خود را بچرخانید.

بدن

3. چرخش های گردن: بدن خود را ثابت نگه دارید و سر را از ناحیه گردن به طرف شانه راست بگردانید و بر روی آن قرار دهید و مستقیم نکاه کنید سپس همین حرکت را برای شانه سمت چپ نیز انجام دهید.

گردن

4. بلند کردن پاها: در حالتی که بر روی صندلی نشسته اید بمانید و پاهای خود را مستقیم رو به روی خود قرار دهید سپس پای راست خود را دراز کنید و پای خود را از زمین بلند کرده و سپس پایین بیاورید. ده بار این حرکت را تکرار کنید و با پای چپنیز انجام دهید.

پا

5. خم شدن نیم تنه: در قسمت جلویی صندلی بنشینید و دستان خود را پشت گردن قرار دهید و نیم تنه بدن خود را درگیر کنید. به آرامی از ناحیه کمر به عقب خم شوید تا زمانی که احساس کنید عضلات اصلی شما کار می کنند. سپس به حالت ایستاده برگردید و تکرار کنید.

گردن

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد