اونس طلا2360.14
مظنه14,896,000
18 گرم3,438,700
ارزش سکه33,560,688
قدیم (بهار)38,800,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,000,000
ربع15,500,000

پیش بینی یک سرمایه‌گذار معروف: بیت کوین به 235000 هزار دلار می‌رسد

مارک یوسکو موسس و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه مورگان کریک معتقد است که چرخه صعودی بعدی بیت کوین که به عنوان رقیب طلا شناخته می‌شود می تواند قیمت آن را با سرمایه گذاری و معاملات در آن به بیش از 200000 هزار دلار برساند.

پیش بینی یک سرمایه‌گذار معروف: بیت کوین به 235000 هزار دلار می‌رسد


مارک یوسکو موسس و مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه مورگان کریک معتقد است که چرخه صعودی بعدی بیت کوین که به عنوان رقیب طلا شناخته می‌شود می تواند قیمت آن را با سرمایه گذاری و معاملات در آن به بیش از 200000 هزار دلار برساند.

مارک یوسکو

مارک یوسکو 9 مه در برنامه Trading Nation در شبکه سی ان بی سی حضور پیدا کرد و پذیرش سریع بیت کوین را با رشد شرکت های FAANG ( در امور مالی ، "FAANG" مخفف کلمه ای است که به سهام پنج شرکت برجسته فناوری آمریکایی اشاره دارد: Facebook (FB) ، Amazon (AMZN) ، Apple (AAPL) ، Netflix (NFLX). و Alphabet (GOOG)) فیس بوک ، اپل ، آمازون ، نت فلیکس و گوگل مقایسه کرد.

فانگ

بیت کون یک شبکه است و شبکه ها به صورت نمایی رشد می کنند. بیت کوین سریعترین شبکه در طول تاریخ است که ارزش آن یک تریلیون دلار است ، درست به دنبال FAANGs که متناسب با اینکه کدام را زیر نظر دارید حدود میتواند 10 تا 15 سال طول بکشید"

پیش بینی مارک یوسکو از قیمت بیت کوین بر اساس تصور وی مبنی بر اینکه بیت کوین با "ارزش پولی" با طلا رقابت می کند مفهومی برگرفته از استاندارد طلا که در آن ارز یا پول یک کشور دارای ارزش مستقیماً مرتبط با طلا است و پشتوانه طلا دارد، استوار است. وی اظهار داشت: "اگر ارزش پولی طلا 4 تریلیون دلار باشد ، ارزش طلای دیجیتال نیز باید به همان میزان برسد."

با توجه به تغییر قیمت بیت کوین در حدود 59،000 دلار و محدودیت بازار بیت کوین در حدود 1.1 تریلیون دلار در زمان نوشتن این مقاله ، پیش بینی یوسکو نشان می دهد که بیت کوین می تواند در آینده حداقل 235،000 دلار معامله شود.

بیت کوین

مارک یوسکو پیش بینی میکند که بیت کوین به پروتکل اصلی ارزش گذاری در اینترنت تبدیل خواهد شد او همچنین بیت کوین را به پروتکل کنترل انتقال پروتکل اینترنت یا TCP / IP تشبیه می کند ، پروتکل استانداردی که به کامپیوترها اجازه می دهد داده ها را از طریق اینترنت متصل و به اشتراک بگذارند.

هنگامی که در مورد پروتکل های دیگر یا دارایی های رمزنگاری شده مانند Ethereum ، Litecoin و Dogecoin که در طی چند روز گذشته همه به رشد قیمتی بالایی رسیده اند از مارک یوسکو سوال شد، وی اظهار داشت که جای بحث زیادی در این مورد وجود دارد. با این حال ، یوسکو طرفدار DOGE نیست.

او همچنین در این مورد گفت که :

"هزاران نوع کوین وجود دارد و دوج کوین یکی از آنهاست که واقعاً بی فایده است، این ها فقط توکن هایی هستند که هیچ ارزش اساسی ندارند و یا برای مدتی مورد استفاده قرار می‌گیرندو در نهایت ناپدید می شوند."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد