اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درز اطلاعاتی جدید از iPad mini 2021

اطلاعات جدیدی در مورد iPad mini 2021 منتشر شده است. همانطور که از نام آن پیداست ، مدلهای mini افرادی را هدف قرار می دهند که به دنبال یک تبلت کوچک قدرتمند هستند.

درز اطلاعاتی جدید از iPad mini 2021


اطلاعات جدیدی در مورد iPad mini 2021 منتشر شده است. همانطور که از نام آن پیداست ، مدلهای mini افرادی را هدف قرار می دهند که به دنبال یک تبلت کوچک قدرتمند هستند. مدل فعلی این نوع آیپد در سال 2019 معرفی شد ، و مدل قبل از آن در سال 2015 ارائه شد.

اطلاعات افشا شده توسط یک سایت در کره جنوبی در واقع از جزئیات جالبی در مورد iPad mini 2021 پرده برداشت. این سایت ادعا می کند که دستگاه جدید از تکنولوژی 5G برخوردار خواهد بود و حداقل در دو رنگ نقره ای و خاکستری ارائه می شود. همچنین این گزارش می گوید که iPad mini 2021 در نیمه دوم سال 2021 وارد خواهد شد.

آیپد

از این نمونه های درز شده به عنوان "iPad Mini Pro" یاد شده است و کاملاً مشخص نیست که آیا همان نسل قبلی یعنی نسل ششم آیپد مینی است که امسال انتظار می رود وارد بازار شود یا نه.

مینگ-چی کو ، تحلیلگر اپل اخیراً اظهار داشته است که iPad mini جدید در نیمه دوم سال عرضه می شود. وی پیش از این گفته بود که آیپد مینی جدید از نمایشگر 9 اینچی برخوردار خواهد بود و می تواند مانند نوع کوچکتری از iPad Air با حاشیه های باریک تر و تاچ آیدی یکپارچه با دکمه جانبی ظاهر شود. منبع دیگری گفته بود که آیپد مینی جدید دارای صفحه نمایش 8.4 اینچی است. باید گفت منابع مختلف در مورد سرنوشت دکمه صفحه اصلی اختلاف دارند و باید دید که گمانه زنی ها به کجا ختم خواهد شد.

اپل

مدل نسل پنجم از صفحه نمایش 7.9 اینچی و حاشیه های ضخیم برخوردار بود. همچنین زیربنای آن پردازنده A12 Bionic است.

ipad

رندر موجود در تصویر بالا یک دوربین جلو و Touch ID روی صفحه را نشان میدهد ، اما بعید است چنین اتفاقی بیفتد. تصور یک واحد ساختگی حاکی از آن بود که آیپد مینی 2021 طراحی سلف خود را حفظ خواهد کرد ، اما این نیز با تصاویر افشا شده آنچنان که انتظار میرفت همخوانی ندارد.

با توجه به اینکه iPad Pro اکنون پردازنده M1 را با خود به همراه دارد ، احتمالاً iPad mini 6 از تراشه A13 برای A14 Bionic که نسل چهارم iPad Air را نیز تأمین می کند ، صرف نظر می کند. پیش بینی می شود قیمت این مدل تقریباً مشابه مدل فعلی باشد که قیمت شروع آن 399 دلار در هنگام عرضه بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد