اونس طلا2414.52
مظنه14,436,000
18 گرم3,332,500
ارزش سکه32,524,308
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

5 راه برای درمان و کمک به دردهای روزمره ی بدن

اگر از درد های نقاط مختلف بدنتان خسته شده اید و این درد ها فعالیت های روزمره شما را مختل کرده اند به شما توصیه می کنیم برای درمان روش های زیر را دنبال کنید.

5 راه برای درمان و کمک به دردهای روزمره ی بدن


اگر از درد های نقاط مختلف بدنتان خسته شده اید و این درد ها فعالیت های روزمره شما را مختل کرده اند به شما توصیه می کنیم برای درمان روش های زیر را دنبال کنید.

1. تکنیک های آرامش

تکنیک آرامش شامل استفاده از تفکر برای کاهش یا از بین بردن تنش از بدن و ذهن است. هرچه آرامش بیشتری داشته باشید احتمال خواب و تنفس بهتر و احساس استرس، اضطراب و درد کمتری در شما به وجود می آید.

روش های آرام سازی را می توانید به آسانی انجام دهید: چرت زدن، حمام گرم، کتاب خواندن، مراقبه، تماشای یک فیلم خنده دار، دعا كردن، ماساژ گرفتن، آواز خواندن، قدم زدن و تماس با یک دوست.

مراقبه

2. غذاهای ضد التهاب

خوردن غذاهای مغذی به بدن شما همان چیزی را می دهد که برای احساس خوب بودن لازم است. هنگامی که با مواد مغذی تغذیه می شوید انرژی بیشتری دارید، احساس خستگی کمتری می کنید، احتمال ابتلا به برخی شرایط سلامتی را کاهش پیدا می کند و مغز خود را تغذیه می کنید که می تواند به شما در فراز و نشیب های عاطفی زندگی کمک کند.

اگر درد مزمن دارید، مهم است که یک رژیم غذایی متعادل و متنوع داشته باشید که شامل میوه ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل، پروتئین و غلات کامل باشد. خوردن غذاهای سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 درد ناشی از التهاب را بهبود می بخشد. ماهی قزل آلا، ماهی خال مخالی، ساردین، آنچو ، سالمون ، دانه های کتان و گردو همگی سرشار از امگا 3 هستند.

آجیل

3. فعالیت بدنی

ثابت شده است که ورزش منظم مهم ترین کاری است که می توانید برای کنترل درد مزمن انجام دهید. توانایی انجام فعالیت های عادی را بهبود می بخشد؛درد، حساسیت و خستگی را کاهش می دهد؛ قدرت عضلات را افزایش می دهد و عملکرد را بهبود می بخشد. حتی فقط فعالیت های کوتاه مدت می توانند سلامتی شما را تقویت کرده و درد را کاهش دهند.

با این حال مهم است که تعادل مناسب بین فعالیت و استراحت را برای خود تعیین کنید. سعی کنید فعالیت هایی را پیدا کنید که می توانید انجام دهید و مشخص کنید چه مدت می توانید آن ها را انجام دهید بدون اینکه باعث افزایش درد شوید.

ورزش

4.مثبت اندیشی

آنچه را که با خود می گویید یا فکر می کنید گفتگو با خود نام دارد. نحوه گفتگو با خودتان تحت تأثیر تفکر شما در مورد خودتان است. گفتگوی منفی با خود می تواند درد و سایر علائم را بدتر کند. از طرف دیگر مثبت اندیشی و گفتگو با خود با تغییر عبارات منفی به عبارات مثبت تر واقع بینانه عمل می کند و می تواند ابزاری برای کنار آمدن با درد باشد.

افکار مثبت

5. داروها و سایر روش های درمانی

گاهی اوقات نمی توانید مستقیماً درد را کنترل کنید مگر آن که از داروها یا سایر روش های درمانی که توسط پزشک توصیه شده استفاده کنید. داروها می توانند بخشی از درد مزمن را کنترل کنند اما نمی توانند آن را درمان کنند. از داروها برای تسکین علائم، جلوگیری از مشکلات بعدی، بهبود یا کندی پیشرفت بیماری و یا جایگزینی ویتامین هایی که بدن شما دیگر به اندازه کافی تولید نمی کند، استفاده می شود.

دارو

قبل از تصمیم گیری در مورد مصرف دارو مهم است که با پزشک خود در مورد مدت زمان مصرف دارو صحبت کنید. سایر درمان هایی که پزشک شما ممکن است پیشنهاد کند شامل طب سوزنی، تزریقات، فیزیوتراپی و درمان های روانشناختی باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد