اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت طلا برای دو روز متوالی + تحلیل تکنیکال

قیمت طلا امروز برای دومین روز متوالی افزایشی شده و در حال حرکت به سمت بالا ترین قیمت خود طی ماه های گذشته است.

افزایش قیمت طلا برای دو روز متوالی + تحلیل تکنیکال


قیمت طلا امروز برای دومین روز متوالی افزایشی شده و در حال حرکت به سمت بالا ترین قیمت خود طی ماه های گذشته است.

با کاهش قیمت طلا تا مقاومت خود در 1769 دلار در روز های ابتدایی هفته ما شاهد افزایش فشار فروش و بالا رفتن قیمت ان تا سطح 1780 دلار بودیم و هم اکنون نیز قیمت آن بالای 1790 دلار قرار دارد.

نقره نیز مانند طلا دچار افت نسبتا شدیدی شده و پس از آن با افزایش تقاضا به به قیمت 26.77 دلار به ازای هر اونس رسید که در حال نزدیک شده به مقاومت خود در سطح 27 دلار می باشد.

طلا

دو مقاومت بسیار قدرتمند قیمت طلا در نقاط 1796 دلار و 1803 دلار قرار دارند که در صورت شکسته شدن ان ها طلا توانایی صعود تا 1815 دلار و حنی 1830 دلار را نیز خواهد داشت.

در صورتی که طلا به مقاومت محکم خود در نقطه 1796 دلار برخورد کرده و بار دیگر نزولی شود اولین سطح حمایت خود در 1780 دلاری را هدف خواهد گرفت.

در صورتی که حرکت نزولی پیدا کند قیمت طلا ابتدا در سطح 1776 دلار حمایت شده و در صورت ادامه افت قیمت نقاط 1760 و 1756 دلار حمایت های بعدی طلا خواهند بود.

اگر ریزش قیمت طلا از سطح 1756 دلار نیز عبور کند انتظار می رود در نقطه 1752 دلار و در نهایت 1745 دلار متوقف شود که پایین ترین قیمت چند هفته اخیر طلا به شما می رود.

کارشناسان انتظار دارند که قیمت طلا در صورت حرکت نزولی، در سطح پایین برای بار دیگر دچار فشار خرید شده و قیمت آن تا سطوح بالای قبلی افزایش یابد.

نقره نیز شرایطی مشابه با طلا را تجربه کرده و در حال تلاش برای رسیدن به سطوح بالا تر خود در 27 و 28 دلار به ازای هر انس می باشد.

طلا و نقره

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد