اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درز تصاویر مفهومی Galaxy Z Fold 3 و Flip 3

​ Galaxy Z Fold 3 نباید خیلی متفاوت از مدل فعلی باشد. در حقیقت ، گفته می شود تفاوت اصلی در آنچه در زیر نمایشگر بزرگ پنهان است نهفته است انتظار می رود اندازه آن در حدود 7.55 اینچ باشد.

درز تصاویر مفهومی Galaxy Z Fold 3 و Flip 3


در اوایل این هفته ، آنچه تصور می شود یک بنر تبلیغاتی برای Galaxy Z Fold 3 و Flip 3 است ، به صورت آنلاین ظاهر شد. اکنون ، ارائه های مفهومی مبتنی بر این نشت اطلاعاتی توسط سایت های LetsGoDigital ، Ben Geskin و The Galox به اشتراک گذاشته شده است تا نگاه واضح تری به موارد قابل جمع شدن بعدی سامسونگ داشته باشد.

Galaxy Z Fold 3 نباید خیلی متفاوت از مدل فعلی باشد. در حقیقت ، گفته می شود تفاوت اصلی در آنچه در زیر نمایشگر بزرگ پنهان است نهفته است انتظار می رود اندازه آن در حدود 7.55 اینچ باشد.

تاشو

در حالی که Galaxy Fold اصلی دارای یک بریدگی است و Fold 2 از یک حفره ظریف و کوچک بهره میبرد ، انتظار می رود Fold 3 از فناوری دوربین در زیر نمایشگر برای پنهان کردن سنسور سلفی استفاده کند. این اولین بار است که سامسونگ قصد دارد از این شیوه در ساخت گوشی های خود بهره بگیرد که در حال حاضر از فن آوری حفره دار خود در همه دستگاه های برتر استفاده می کند و باید موقعیت تلفن را به عنوان یکی از جذاب ترین تلفن های مورد انتظار در سال 2021 تقویت کند.

برگرداندن گوشی هوشمند تاشو یک دوربین به روز شده را نشان می دهد ، گرچه این طراحی لزوما خلاقیت و نوآوری سامسونگ را نشان نمی دهد چون قبلا نیز این حالت در گوشی های سونی نیز دیده شد.

سامسونگ

برجستگی بزرگ دوربین مستطیلی که سامسونگ سال گذشته استفاده کرده بود ، با یک نوع ظریف تر جایگزین شده است. این سه دوربین احتمالاً همان دوربین موجود در Galaxy S21 باشد که از یک فلش LED نیز بهره خواهد برد.

گفته شده است که هر آنچه در بالا ذکر شد با پشتیبانی S Pen همراه خواهد بود. سازگاری قلم از زمان عرضه Galaxy Fold اصلی شایعه شده است و مطالب تبلیغاتی منتشر شده ادعا می کند 2021 سالی است که سامسونگ سرانجام جهش خواهد کرد. اگرچه انتظار میرود که سامسونگ برای S PEN محل اتخصاصی قرار نخواهد داد.
گوشی

اگر Galaxy Z Fold 3 خیلی بزرگ باشد ، Galaxy Z Flip 3 آینده می تواند بهترین گزینه تاشو برای شما باشد. نمایشگر این گوشی مانند مدل های قبلی یک صفحه نمایش 6.7 اینچی را ارائه می دهد. که با نرخ تازه تازی 120 هرتز همراه خواهد بود.

قسمت پشتی گوشی جایی است که گفته می شود سامسونگ بیشترین تمرکز را روی آن داشته است و انتظار میرود با تغییراتی همراه باشد. تمام نسخه های Galaxy Z Flip 3 در قسمت پشتی خود یک قطعه شیشه مشکی رنگ دارند که تنظیمات دوربین دوگانه به روز را نیز در خود جای داده است. همچنین یک فلاش LED و یک نمایشگر ثانویه بزرگتر وجود دارد که گفته می شود تقریباً 1.4 اینچ اندازه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد