اونس طلا2194.56
مظنه14,176,000
18 گرم3,272,500
ارزش سکه31,938,528
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

گوگل در Pixel 6 از چیپست سفارسی خود استفاده خواهد کرد

گفته می شود که گوگل در حال کار بر روی اولین چیپست سفارشی خود برای گوشی های هوشمند با سامسونگ است. از سال گذشته خبر های ضد و نقیضی در این مورد به گوش رسید که تا به الان آنچنان مورد تایید قرار نگرفت و به دید تردید به آن نگاه میشد.

گوگل در Pixel 6 از چیپست سفارسی خود استفاده خواهد کرد


گفته می شود که گوگل در حال کار بر روی اولین چیپست سفارشی خود برای گوشی های هوشمند با سامسونگ است. از سال گذشته خبر های ضد و نقیضی در این مورد به گوش رسید که تا به الان آنچنان مورد تایید قرار نگرفت و به دید تردید به آن نگاه میشد اما حالا اعتقاد بر این است که این چیپست ها به موقع و برای Pixel 6 آماده خواهد شد. درواقع شواهدی از خود گوگل واقعی بودن این گفته ها را نشان میدهد.

گوگل

توسعه دهندگان سایت معروف XDA گزارش داده اند که لینکی که توسط یکی از کارمندان گوگل بارگذاری شده است نشان می دهد گوشی های هوشمند Pixel پرچمدار امسال دارای تراشه خانگی خود گوگل هستند. طبق گزارشات گذشته ، SoC با رمز سفید Whitechapel شناخته می شود و در داخل با نام "GS101" شناخته می شود ، و "GS" مخفف "Google Silicon" است. از نظر گوگلر به GS101 اشاره شده است که در واقع گمان می رود چیپست Pixel 6 باشد

گوشی

کارمند فوق الذکر درمورد تغییر کد ارائه شده به پروژه Open Source Android (AOSP) برای برنامه OsloFeedback که از حرکات Motion Sense در Pixel 4 استفاده می کند ، اظهار نظر کرده است و گفته است که : "شما برای استفاده از binder_use نیازی به coredomain ندارید. این یکی در P21 بهتر کار می کند. "

سایت

ظاهراً P21 به معنای "Pixel 2021" است و احتمالاً نقاط Pixel 6 و سایر دستگاه های انتظار می رود امسال باشد.

گفته می شود این تراشه با استفاده از فناوری فرآیند 5 نانومتری سامسونگ ساخته خواهد شد. ظاهرا Pixel 6 و 6 XL را تأمین خواهد کرد. Pixel 5a که احتمالاً قبل از گوشی های پرچمدار در ماه آگوست وارد بازار می شود ، گویا با تراشه ساخت کوالکام عرضه خواهد شد. با این حال گفیته میشود که تراشه اختصاصی می تواند Pixel 6 را با بهترین گوشی های سال 2021 برابر کند. گزارش ها می گویند که Pixel 6 از یک دوربین جلو در مرکز ، حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش ، پشتیبانی از فیلم های سلفی 4K و فناوری باند پهن (UWB) برخوردار خواهد بود. به نظر می رسد قطعه کد حاوی سنسور دوربین سامسونگ است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد