اونس طلا1794.3
مظنه4,615,000
18 گرم1,065,300
ارزش سکه10,397,595
قدیم (بهار)10,600,000
جدید (امامی)10,780,000
نیم5,850,000
ربع3,750,000
 

هشدار بانک مرکزی به معامله گران رمزارزها

بانک مرکزی در هشدار مجدد به معامله گران رمزارزها، به هم‌میهنان توصیه کرد که از خرید و فروش رمزارزها خودداری کنند.

به گزارش سایت طلا از روابط عمومی بانک مرکزی، طبق مصوبه هیات دولت تنها رمز ارزهای استخراجی در داخل کشور طبق ضوابط می تواند مورد استفاده قرار گیرد و از این رو معامله‌ی دیگر رمزارزها مجاز نمی باشد.

براین اساس صرافی‌های مجاز و بانک ها می‌توانند در چارچوب ضوابط یاد شده نسبت به انجام پرداخت‌های ارزی بابت واردات از طریق رمزهای استخراج شده در داخل کشور اقدام کنند. اما معامله و خرید فروش رمزارزهای دیگر مجاز نیست.

در پایان لازم به ذکر است بر اساس مصوبه دولت، تمام مخاطرات و ریسک های انجام تبادل هر نوع رمزارز صرفا بر عهده متعاملین است.

بر اساس این گزارش ،پول یا ارز دیجیتال، در مقابل پول فیزیکی قرار دارد. هر پولی که به‌صورت الکترونیکی قابل ذخیره و انتقال باشد، ارز دیجیتال است. رمزارزها و همچنین ارز یا پول مجازی، از انواع ارزهای دیجیتال هستند. تفاوت رمزارز و پول مجازی در تمرکز و رمزنگاری است. پول مجازی بر خلاف رمزارز، لزوماً رمزنگاری شده نیست و نکته مهم‌تر اینکه در پول‌های مجازی، همچنان شخص ثالثی وجود دارد که به‌طور متمرکز بر این پول نظارت دارد.

خبر های فعال سایت 0

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد
0 0

*Morteza میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 15:22
ما دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم ، همه پولامونو توی بورس گرفتین اونم بزار خارجیا از ما بگیرن .

0 0

*مهدی میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 15:01
نکنه باز بودجه گم دارین میحواین همه چیو به بورس بسپاریم؟

0 0

میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 14:49
با سلام مسعولان سهام عدالت خودتون خبر دارید از این همه گرانی کمر مردمو غم کردن پیش زنو بچه هاشون شرمنده شدن ...مقام معظم رهبری سهام عدالت آزاد کردند کسی خواست بفروشه وگرنه اگه نیازمون نبود برای چه فروختیم حالا مدتی است هیچ واریزی از فروش سهام خبری نیست روز به روزم گرونی بیداد میکند و پدر مادرا هرروز پیش بچه هاشون بیشتر شرمنده میشند شمارا به امام زمان کاری کنید فروش سهام فروخته شده واریز بشه تا کمکی به پدر مادران فقیر فقرا کمکی بشه دست نيازمندان بگیرید با واریز پول فروش سهامشان بی نهایت متشکرم
به کدوم حرفتون برقصیمو باور کنیم؟؟؟

0 0

*محمد میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 14:44
یکی نیست بگه شما به بانک های مجوز دادید چقدر تعهد نشون دادید که الان دارید هشدار میدید

0 0

*حسین میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 13:14
ببین عزیز دیگه دوره بانکداری و اداره بانک توسط دولت تموم شده شمام برو یه میلیون btt بخر لازم نیست نگران ما باشی

0 0

*محمد میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 13:11
امروز ثروت ملی توسط همین رمز ارزها غارت میشه دولت هم نشسته و بیخیال داره فقط اخطار میده
کل سرمایه کشور میره سمت این رمز ارزها
اشتغال و تولید ملی هم به جهنم

0 0

*محمد میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 13:04
بدلیل عدم کنترل بانک مرکزی در معاملات این نوع ارز و نبود منافع و درامد در این بخش برای ان سازمان با این معاملات مخالف است

0 0

*علیرضا سلیمانی میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 11:59
چون بانک مرکزی نمیتواندقیمت ارز وطلا راکنترل کندبامعامله رمزارزها مخالفت میکند. درحالیکه رمزارزنوعی طلا میباشد فکرنمیکنم معامله آن بامعامله سکه فرقی داشته باشد.

0 0

*علی میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 10:49
خوب چرا به صرافی ها دسترسی به درگاه بانکی و هزار خدمات می دهید که با ملت دولا پهنا حساب کنند!بس کنید دست از جیب ملت بیرون بیاور دولت اعتدال بگذارید مردم به درد خود حداقل بسوزند و بسازند

0 0

*علی کرمیان میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 10:28
ارزش سپرده گذاری هاوسودبانکی مدام کم وکمترمی شود بورس هم تبدیل به کوره پول سوزی شده وآن بالادستی هاسرمایه مردم راغارت می کنند بازاردیگری نیز وجودندارد که سرمایه گذاران خرد بتوانند ازریزش ارزش پولشان جلوگیری بکنند، آیاراهی بهترازارزدیجیتال ارایه نمودیدومردم قبول نکردند؟!!!

0 0

*محمد میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 10:23
کسی که با آموزش و تحلیل وارد این بازار بشه متضرر نمیشه پس راه درآمد رو از این مردم نگیرین .... بورس خوب بود که خونمونو مکید؟؟؟؟؟؟؟

0 0

*بهمن میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 10:22
دولت فقط بفکر چپاول و خالی کرون جیب ملت است. ملت باید دقیقا برعکس انچه که دولت توصیه میکند عمل کنند تا متضرر نشوند...نمونه (بارز بورس ایران)

0 0

*علی جعفری میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 10:04
سلام خسته نباشید من ارز دیجیتال خرید و فروش میکنم. از چه نظر باید بترسم و حواسمو جمع کنم تا به مشکلی برخورد نکنم؟!؟
چه خطرهایی منو تهدید میکنه؟!

0 0

*علی جعفری میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 10:04
سلام خسته نباشید من ارز دیجیتال خرید و فروش میکنم. از چه نظر باید بترسم و حواسمو جمع کنم تا به مشکلی برخورد نکنم؟!؟

0 0

*عبدالرسول میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 09:48
رمز ارزهای داخلی چیه. اینم مثل بورس میشه ۳۰ ملیون پول منو کشید بالا مگه دیونه هستیم با تراست والت معامله میکنیم

0 0

*امیر میهمان میگه :

تاریخ: 1400/02/16 ساعت 07:47
انگار مزه خوردن پول مردم تو بورس بد جور زیر دندونتون گیر کرده.حتما" میخاین مردم پولشون رو ببرن تو بورس تا دوباره شما پول مردم رو بالا بکشین.