اونس طلا2387.92
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

عقب نشینی قیمت طلا و سکه/ورود دلار به کانال ۲۰ هزار تومانی

در بازار طلا ،سکه و دلارامروز (چهارشنبه) روند نزولی قیمتها ادامه داشت.

به گزارش سایت طلا، انس جهانی طلا در بازار امروز نسبت به روز دوشنبه ۰٫۱۶ درصد کاهش یافت و به ۱۷۷۶ دلار رسید. طلای ۱۸ عیار در بازار امروز، 904هزار تومان قیمت داشت و در دو روز گذشته ۲۲ هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرد.

بازار ارز درحالی همچنان در مسیر کاهشی قرار دارد که خبرهای امیدوارکننده از مذاکرات هسته‌ای وین و تقویت احتمال لغو تحریم‌ها باعث شده است ریزش قیمت‌ها در این بازار با شتاب بیشتری همراه شود.

در ساعت ۱۴ امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۶۰ هزار تومان نسبت به روز گذشته به رقم ۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۹ میلیون تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی چهار میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

بازار طلا

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به 904 هزار تومان رسید.

قیمت مثقال طلا نیز سه میلیون و ۹۲۶ هزار تومان شد.

روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در روزهای اخیر تشدید شده است، به نظر می‌رسد که به دلیل تحولات سیاست خارجی و چشم‌انداز کاهشی نرخ دلار، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا تمایل به افت بیشتر دارد، به‌طوری که فعالان این بازار کاهش بیشتر قیمت‌ها را انتظار دارند.

ورود دلار به کانال ۲۰ هزار تومانی

روند نزولی قیمت دلار با آغاز به کار معاملات امروز مجددا با شیب زیادی ادامه دارد به طوریکه قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز وارد کانال ۲۰هزار تومان شد.

قیمت فروش یورو نیز در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز با کاهش ۵۶۷ تومانی نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۰ هزار و ۵۳۲ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۴ هزار و ۷۹۹تومان بود.

علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۰ هزار و ۸۴۶ تومان و نرخ فروش آن ۲۰ هزار و ۶۴۰ تومان اعلام شد.

همچنین نرخ یورو در این بازار ۲۵ هزار و ۲۳۹ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۴ هزار و ۹۹۰ تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در سامانه سنا در روز معاملاتی (دوشنبه) هر یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۳۴۲ تومان و هر دلار ۲۱ هزار و ۷۸۱ تومان به فروش رسید.

همچنین در سامانه نیما، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۹۲۸ تومان فروخته و حواله دلار به قیمت ۲۱ هزار و ۲۵۰ تومان معامله شد.

با توجه به تحولات سیاست خارجی و افزایش امیدواری به موفقیت مذاکرات وین، آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در سایر کشورها و کاهش سفته‌بازی در بازار ارز، قیمت انواع ارز در هفته‌های اخیر روند کاهشی داشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد