اونس طلا2316.59
مظنه15,261,000
18 گرم3,523,000
ارزش سکه34,383,033
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)41,950,000
نیم24,800,000
ربع14,950,000

پی پل احتمالا استیبل کوین به بازار عرضه خواهد کرد

چهار منبع آگاه به سایت The Block گزارش داده اند که شایعاتی از شرکت بزرگ پی پل به گوش میرسد که نشان می دهد این شرکت قصد دارد استیبل کوین به بازار عرضه کند. پی پل از سال گذشته وارد حوزه مبادلات با ارز های دیجیتال شد.

پی پل احتمالا استیبل کوین به بازار عرضه خواهد کرد


منابعی به سایت The Block گزارش داده اند که پی پل قصد دارد یک استیبل کوین به بازار عرضه کند ودر حال بررسی شرایط برای انجام این کار است.

چهار منبع آگاه به سایت "The Block" گزارش داده اندکه که شایعاتی از شرکت بزرگ پی پل به گوش میرسد که نشان میدهد این شرکت قصد دارد استیبل کوین به بازار عرضه کند. پی پل از سال گذشته وارد حوزه مبادلات با ارز های دیجیتال شد.
این منابع همچنین بیان کرده اند که پی پال برای ایجاد این استیبل کوین و توسعه آن ممکن است با یک شرکت ثالث همکاری می‌کند.

پی‌پل

همچنین گفته شده است که اوا لبز، تیمی که به عنوان توسعه دهنده بلاکچین اولنچ شناخته میشوند، یکی از سازمانهایی است که با PayPal درباره توسعه استیبل کوین گفتگو کرده و مذاکراتی را انجام داده است. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا پروتکل های دیگری هم در مذاکرات پی پال حاضر بوده اند یا نه.

سخنگوی پی پل در مصاحبه ای به سایت The Block گفته است : پی پال همچنان به کشف پتانسیل ارزهای دیجیتال ، زیرساخت های خدمات مالی دیجیتال و چگونگی کمک به ارتقائ تجارت دیجیتال به عنوان یک شریک قابل اعتماد و فعال در فضای ارز های دیجیتال کمک می کند."

او همچنین در ادامه به تلاش این شرکت برای شکل دهی به نسل جدید سیستم های مالی اشاره کرد و افزود :

"به عنوان یک شرکت جهانی که برای تنظیم نسل بعدی سیستم های مالی با نهاد های قانون‌گذار و شرکای تجاری در سرتاسر جهان کار می کند ، این شرکت مرتباً در مورد فن آوری هایی که این اهداف را محقق می سازد در حال گفتگو است. با این حال ، شایعات و گمانه زنی ها پیش بینی کننده برنامه های آینده این شرکت نیستند".

بیت کوین

اگر پی پل با چنین پروژه ای پیش می رفت ، نشان دهنده افزایش چشمگیر فعالیت این شرکت در فضای ارز های دیجیتال خواهد بود. استیبل کوین ها (Stablecoins) دارایی های دیجیتالی هستند که ارزش ثابتی دارند و نشان دهنده ارزهای رایج در بازار مانند پول هستند و همچنین پشتوانه آنها پول های رایجی است که بانک های مرکزی هر کشور عرضه می‌کنند و از شبکه بلاکچین به عنوان روشی برای پرداخت استفاده می کنند. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط سایت The Block ، در حال حاضر بیش از 80 میلیارد دلار از استیبل کوین ها در بازار وجود دارد.

یکی از منابع نزدیک به پی پال در گفت: "به نظر می رسد آنها به احتمال زیاد با یک شریک که از قبل در دنیای استیبل کوین ها فعالیت میکنند همکاری کنند تا اینکه بخواهند برای خود یک استیبل کوین داشته باشند. زیرا من فکر می کنم که این امر باعث می شود سریعتر بتوانند وارد بازار شوند و فکر می کنم این نگرانی اصلی آنها است."

پاکسوس

پاییز سال گذشته ، پی پل اعلام کرد که امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال را در سیستم عامل خود از طریق همکاری با پکسوس فراهم کرده است. پی پل از آن زمان به بعد دامنه فعالیت خود را در دنیای ارز های دجییتال را رو به روز گسترده تر می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد