اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا میوه های خشک یک خوراکی سالم هستند؟

میوه های خشک شده امروزه به عنوان یکی از تنقلات سالم شناخته می شوند اما از نظر علمی نیز آن ها واقعا سالم هستند و چقدر می توانند برای سلامت شما گزینه مناسبی باشند؟

آیا میوه های خشک یک خوراکی سالم هستند؟


میوه های خشک شده امروزه به عنوان یکی از تنقلات سالم شناخته می شوند اما از نظر علمی نیز آن ها واقعا سالم هستند و چقدر می توانند برای سلامت شما گزینه مناسبی باشند؟

میوه به عنوان دسر طبیعت شناخته می شود و این شامل میوه های خشک نیز می شود. میوه های خشک یک قسمت مهم از یک رژیم متعادل هستند و شما می توانید به راحتی برای میان وعده های سفر خود از آن ها استفاده کنید بدون آن که نگران خراب شدن آن ها باشید زیرا ماندگاری بالایی دارند.

میوه خشک

بنابراین شما همیشه می توانید میوه خشک داشته باشید. فیبر و فنل های پیشگیری کننده از بیماری میوه های خشک بیشتر از میوه های تازه در هر گرم است. فیبر و رژیم های غذایی غنی از فنل های گیاهی می توانند با بیماری های قلبی، چاقی، دیابت و برخی از انواع سرطان مقابله کنند.

اندازه میوه خشک نسبت به میوه تازه کوچک تر است زیرا آب کمتری دارد. یک وعده از میوه خشک شامل 2 قاشق غذاخوری است اما اگر حواس تان به رژیم غذایی تان نباشد می توانید مقدار زیادی از آن را مصرف کنید بدون آن که متوجه شوید. میوه های تازه شیرینی طبیعی دارند اما به برخی از میوه های خشک قند اضافه می شود. در صورت امکان به دنبال میوه های خشک بدون قند اضافه شده باشید.

میوه

میوه های خشک بسیار خوبی برای انتخاب وجود دارد: زغال اخته، انبه، موز، سیب، توت فرنگی، آناناس، زردآلو، گیلاس و کیوی. رایج ترین آن ها انگور خشک و قره قاط است که به کشمش معروف است.

اگر تمایل ندارید که میوه های خشک را به تنهایی مصرف کنید و نیاز دارید که به آن ها رنگ و طعم اضافه کنید می توانید از آن ها در موارد زیر استفاده کنید:

کشمش

میوه خشک را با مغزهای بو داده برای یک میان وعده عالی مخلوط کنید.

میوه های خشک را به سالادها اضافه کنید.

میوه های خشک کوچک را در وعده های ناهار قرار دهید.

میوه خشک را به بلغور جو دوسر یا سایر غلات داغ پخته شده اضافه کنید.

میوه خشک را جایگزین شکلات در کلوچه ها کنید.

میوه های خشک را به مافین های خانگی اضافه کنید.

میوه خشک را مانند مغزها به خمیر نان اضافه کنید.

میوه خشک را می توانید برای تنوع به ساندویچ اضافه کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد