اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 تکنیک قوی برای تعیین اهداف استراتژیک در زندگی

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام تعیین اهداف مرتکب می شوند ، خواستن چیزها و اهداف بر اساس انگیزه هایشان است. حتی اگر موفق به دستیابی به برخی از اهداف برنامه ریزی شده شوید ، شاید آنچنان انتظار شما نسبت به اهدافتان را برآورده نکنند.

5 تکنیک قوی برای تعیین اهداف استراتژیک در زندگی


یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم هنگام تعیین اهداف مرتکب می شوند ، خواستن چیزها و اهداف بر اساس انگیزه هایشان است. حتی اگر موفق به دستیابی به برخی از اهداف برنامه ریزی شده شوید ، شاید آنچنان انتظار شما نسبت به اهدافتان را برآورده نکنند. ممکن است که شما برای رسیدن به یک هدف تمام انرژی خود را صرف کرده باشید اما بیشتر از آنچه فکر میکردید برای آن وقت گذاشته اید.

در اینجا پنج تکنیک وجود دارد که باید هنگام تعیین اهداف در نظر بگیرید تا از اتلاف انرژی خود در رسیدن به اهداف جلوگیری کنید

1. نیازهای خود را کشف کنید
اهداف را بر اساس خواسته های خود تعیین کنید ، نه تأثیرات بیرونی یا نیاز به جلب رضایت دیگران. از خود بپرسید که واقعاً چه می خواهید و چه چیزی شما را خوشحال می کند. به انگیزه خود فکر کنید و چیزهای مختلفی را امتحان کنید. از تجربیات شخصی خود در تصمیم گیری های خود بهره بگیرید و واقع بینانه با آنها برخورد کنید. شما همچنین باید تأثیر کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت را که یک هدف خاص در زندگی شما خواهد گذاشت در نظر بگیرید. شما به چه چیزی می خواهید برسید؟ آیا می خواهید سالم تر باشید ، درآمد بیشتری کسب کنید ، به جای خاصی سفر کنید؟ پاسخ به این سوالات آسان نیست و شایسته وقت و توجه شما است. برای تنظیم اهداف خود وقت بگذارید.

نیاز
2. تجربه های مشترک را پیدا کنید
شما برای داشتن یک زندگی کامل و مستقل به ثروت نیاز ندارید ، فقط یک ذهن گسترده تر دارید. از هر فرصتی استفاده کرده و به دنبال تجربیات جدید باشید. فردیت خود را پیدا کنید و از چیزهایی لذت ببرید که شما را بی نظیر می کنند. با کسانی که در مسیر حرکت شما به سوی این اهداف تجربه داشته اند ارتباط برقرار کنید تا میزان خطا های خود را به کمترین میزان خود برسانید.

تجربه

3. نتیجه یا فرایند رسیدن به نتیجه
همه نوع یادگیری ارزشمند است و هر آنچه برای رسیدن به یک هدف سرمایه گذاری کرده اید ارزشمند است. همه اینها بخشی از فرایند است ، حتی اگر به شما نشان داده باشد که در مسیر اشتباهی قرار دارید. سعی کنید از تصویر بزرگتر یک موقعیت آگاهی داشته باشید ، در عین حال بر تصمیمات فوری که می گیرید تمرکز کرده و تمام انرژی خود را در لحظه مورد نظر صرف کنید.

نتیجه

4. اهداف در مقابل استراتژی ها
تفاوت بین آنچه می خواهید و چگونگی دستیابی به آن را بررسی کنید. استراتژی تمرینی برای حل مسئله است ... اهدافی که از این استراتژی پشتیبانی می کنند بسیار مهم هستند ، اما اهداف مشکلات را حل نمی کنند. اهداف معیار پیشرفت است. اهداف از این استراتژی پشتیبانی می کنند. مراحل و تصمیمات لازم برای پیشبرد شما می تواند به اهداف کوچکتر و قابل دستیابی تقسیم شود.

استراتژی

5. خودباوری و عزم راسخ
تعیین اهداف ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد و گاهی اوقات اهداف خود را غیرقابل دستیابی می دانیم. و این یکی از عواملی است شاید باعث شود که شما شروع به بهانه آوردن کنید و یا ترس از شکست در شما شکل بگیرد. وقتی اهداف واقع بینانه ای تعیین می کنید و مطابق خواسته های خود عمل میکنید، مسئولیت انتخاب های خود را نیز بر عهده خواهید گرفت. اینکه در این مسیر از خودباوری لازم برخوردار باشید میتوانید قدرت بیشتری در رسیدن به اهداف خود داشته باشید برای داشتن یک عزم راسخ نیز شما باید اهدافی واقع بینانه و قابل اندازه گیری از داشته باشید.

خودباوری

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد